Alla inlägg den 8 november 2008

Av Mikaela Billström - 8 november 2008 12:54

 Hej!


Igår var vi hos eva och festade och åt god mat.

Vi hade jätte trevligt, fast jag åkte hem rätt så tidigt;)

Fick för mig att jag måste se vem som åkte ut ur idol, och det vart juh lars, yes. Den dryge har lämnat idol.Var in på Lars blogg där han hade lagt upp ett klipp där han sjunger Coldplay-Viva la vida, och det låter helt underbart, varför måste killen kasta bort det med en massa Larv och idioti?Lars tänkte sig nog inte för innan han talade helt enkelt, och då fick han åka ut.

Och vad ska man säga om Desmond Childs ansiktsbehåring?. Aha! Det är därför vi brukar hålla låtskrivarna utanför rampljuset...


Idag är det lördag och jag ska ta med Charles på en promenix hem till mamma och pappa för att hämta bilen sen ska jag dra in till stan för att köpa en till farsdagspresent, har redan köpt till pappa med nu är det till Mickes pappa. har ingenaning om vad det blir.


Ikväll blir det nog lugnt, med nån bio eller nått resturangbesök..


trevlig helg.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards