Alla inlägg den 27 november 2008

Av Mikaela Billström - 27 november 2008 10:31

 Hola!


Kom precis hem från skolan, hade bara en lektion idag.

Jag har fullt upp med hemtenter och uppgifter så att jag skulle kunna drunkna i dom. Nu har jag insett att det krävs en hel del att klara detta på 1år och 4 månader, men det ska gå. Jag är fast besluten att det kommer att gå.


Nu ska jag åka in till stan för att köpa en födelsedagspresent till Maria.

Ringde Maijsan för att kolla om hon skulle hänga på men hon hade fullt upp, så jag åker isället med Mammsen.

Ska kolla på nån ny tröja och lite hårprodukter.

Ska prova en ny serie hårprodukter, ska ställa björn axen på hyllan och prova ett annat märke. Jag har inte namnet i huvudet just nu men märket ska vara skit bra, Viktoria Silverstedt gör reklam för produkter och det låter bra. Så typiskt mig att gå på allt som har med reklam att göra:)

Jag vet att det mesta bara är fejk, jag har gått handel och administration och där lärde vi oss hur reklam fungerar, men ändå trillar jag alltid dit.

Haha, smart tjej.


Ne, in i duschen och ut i Saaben.:)


Puss


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards