Alla inlägg den 19 november 2008

Av Mikaela Billström - 19 november 2008 19:31

hej!



Idag gjorde jag min sista dag, som tack fick jag en fotbehandling:)

Guud, helt underbart. Och mina fötter känns som små bebis fötter.


Idag är det om "Alexander"mannen på insider, det är helt sjukt.

När jag var ungefär 17 år så umgicks vi mycket med honom, han bjöd oss på krogen, mat, sprit och han körde oss vart vi ville i hans posche.

Ingen av oss var minsta intresserad med när man är 17år och studerande så tackade man inte nej till lite lyx. Han var schysst men lite små äcklig men det svalde vi.Han stöte på oss hela tiden men det blev aldrig nånting.

En dag när vi träffade honom så skulle han flytta, så där huxflux.

Han flyttade till sthlm och vi hade ingen kontakt, men en dag så ringde Helene och bad mig att kolla i tidningen, och där var han

"ALEXANDRA MANNEN HAR VÅLDTAGIT FLERA UNGA TJEJER"

shiat, killen hade kallat sig för Alexandra på nätet för att få kontakt med unga flickor, dom bestämde träff och han våldtog dom.

Jävla människa, det känns som om det lika gärna kunnat varit vi, istället för dom. Kolla på insider ikväll för han är med i en stor interjuv där.


Idag har mina tankar gått till en vän som har det svårt.

Jag har tänkt på det mer eller mindre hela dagen, och jag lider med dig.

Den situationen hoppas jag att jag slipper:(


Nu ska jag ta en dusch.


Tjao.

Av Mikaela Billström - 19 november 2008 00:14

Hejsvej!


mina grannar är första klassens mongon.

Jah, det är sant. Frun under mig är husets "polis"

"där får du inte parkera, Städa i tvättstugan, hunden får inte rastas utanför bostaden"mm. Men ikväll gick hon över gränsen, När vi skulle gå ut med Charles för en kvälls promenad så står hon där och kläcker en kommentar med den mest drygaste röst "Jah, nu har ni tur att inte vaktmästaren ser er"

Käringen menar att Charles inte får gå utanför huset, men hur fan ska vi ta oss ut då?Vi måste ju komma ut?ska jag bära honom menar hon?ALDRIG!!Okej, charles är en liten chihuahua men jag tycker inte det spelar någon roll. Jag hade lika gärna kunnat haft en varghund och samma regler ska väl gälla där?Jag tar alltid upp efter charles så vad fan sitter det i?

Hon vill juh bara jävlas med oss för att vi är unga och hon är så skit gammal. Det bor bara gammla fossileri våran trappuppgång och dom tycker väl att vi har inkräktat på deras rivir.

Jag tycker det är så jävla dåligt.


Hur som haver, idag har jag jobbat.

Mina fötter värker like hell :(Lite masage skulle sitta fint.

Imorgon ska jag göra min sista dag så jag tänkte svänga in på statoil innan jag börjar och köpa nått gott till fikat.

Jag har trivs jätte bra, dom är helt underbara och jag tror att jag ska läsa till fot terapuet när jag är färdig. Den som lever får se.


Nu ska jag titta på tre kronor som jag nyss ha fått ner:)


Sleepweel.


Puss

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards