Alla inlägg den 14 november 2008

Av Mikaela Billström - 14 november 2008 23:09


fan, Robin, Robin..Dear Robin.

Hur kunde du åka ut?

Du var den bästa i hela tävlingen, en liten "miniRobbie"

Hur kunde Johan få stanna och inte du?

Vad menar dom?

Menar dom att Johan har  en bättre röst?

Eller att Johan är ett bättre "varumärke"?Snälla nån, förklara för mig för jag fattar verkligen inte..

Jag vet, det är bara en löjlig tävling men jag blir så fruktansvärt frustrerad när det blev så här. Varför ska dom ens ha en tävling när människor tävlar om att sjunga,När det inte ens är rösten som har högsta prioritet?

Johan låter verkligen inte bra, när vi var där live för två veckor sedan satt nästan alla i lokalen och höll för öronen, Plus Juryn.

Men ändå säger Juryn efter framträdandet "Oh, Johan det här gjorde du bra"

Bull, Bull, Bullshiiiit,


Nu ska jag frossa i en massa glass och gråta mig till sömns;)


Sleeptight.

Oj.

Av Mikaela Billström - 14 november 2008 10:49

Tack till alla er som har hjälp mig med väsk köpet, trodde inte att jag skulle få så många svar.Jag har läsa alla inlägg och jag har bestämt mig att Hoppa över väsk köpet, ska åka ner till Göteborg och köpa den där, på en affär då jag får kvitto och vet att väskan är ny och fräsch.

Tack Tack.


Kom precis från jobbet, jag har kraftig huvudvärk.

Har sovit som en räka inatt, somnade väldigt sent och tidigt imorse ungefär vid fem tiden kom en väldigt pigg boende fram till min säng och sa "Kaffe, jag vill ha KAFFE, ge mig kaffe,KAFFE KAFFE KAFFE"Suck,..:)

Vart lite rädd när han som skulle komma och byta av mig inte kom, men efter några minuter som kändes väldigt långa så kom han.

Har aldrig träffat honom förut med han var jätte trevlig,precis som alla andra där.


Jag vill bara gå och lägga mig med jag vet att det inte går, ska hämta mormor klockan ett sen ska vi på tingsta.

Får hålla ut så gott det går.


Jag hade tusen saker att skriva, men mitt huvud känns som gele.

 Vi hörs senare.


Godnatt.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards