Alla inlägg den 25 november 2008

Av Mikaela Billström - 25 november 2008 21:08

Hejsan!


Har haft fullt upp med allt pluggande det är därför det har blivet några dagar utan inlägg. Idag har jag bara vart på skolan och haft föreläsning.

Det är så tråkigt att sitta still i flera timmar, jag får myror i brallorna och vill bara röra på kroppen:)På fredag ska vi ha en föreläsning om män som slår sina kvinnor, det kommer nån snubbe som har varit kvinnomisshandlare i en massa år.Så det kan bli intressant att se hur såna människor egentligen tänker.


I söndags kväll var jag , mamma, pappa och Micke på bio och såg Rallybrudar, helt okej. 


Annars är det bra, har just nu ont i magen och jag misstänker att mensen kanske är på G :(..Orkar inte ha så ont, jag har inte tid med det heller.

Jag MÅSTE bli klar med mitt arbete, jag bara måste.


Nu ligger jag i sängen och tittar på tv:n samtidigt som jag skriver här.


Men vi hörs mer imorgon.


Godkväll.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards