Alla inlägg den 10 november 2008

Av Mikaela Billström - 10 november 2008 18:29


Idag har jag varit på skolan , hade bara en svesnak lektion.

Känns tärt att åka in för bara en lektion, men jag måste om jag ska blir klar i tid. I allafall så gav våran svenska lärare Barbro oss några noveller som vi skulle läsa, ochså sa hon"Ni får läsa På tisdags hos ove" Vah?

Har vi en lektion på tisdag med nån ove?

Jag och Emil kollade på varandra, vad fan menade hon?

Jag frågar igen

Vilken Ove?Vad har jag missat?Jag kan inte komma på tisdag för att gå på nån lektion hos nån ove, varför har du inte sagt att det finns nån "tisdags lektion  ala ove för?

Barbro tittade på mig  utan att säga nånting, hon såg ut som ett frågetecken.

Jah, jag kan ialf inte komma på tisdag, sa jag elakt och var på väg mot dörren när jag snabbt kollade igenom novellerna vi nyss hade fått.

Rubriken på första novellen var :PÅ TISDAG HOS OVE.

  

det är inte lätt att vara blond alla gånger :)


Jag möte upp pappa på birsta efter skolan då vi skulle byta ut hans skjorta som han fick i farsdagspresent. Vi satt oss på Charm och fikade lite.

Vi funderar på att åka på paradisbadet och bada lite, har pratat med annie och fredde ochså.


Just nu har jag precis hämtat Challe hos farmor, slängt in lite kött i ungnen och tagit en varm dusch. Mia Thörnblom "så dumt"ligger i cd-spelaren och jag sitter vid köksbordet halvnaken och bara mår bra.

Vet inte varför jag mår bra, det svänger hela tiden Glad/ledsen/glad/ledsen. Det kan slå runt på 3 sekunder sen ligger jag i sängen och gråter. Men just nu mår jag bra,.


Imorgon är jag ledig, så det blir nog bara en Hemma dag.


 Nu ska jag fixa lite sallad.


Goodkväll.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards