Alla inlägg den 20 november 2008

Av Mikaela Billström - 20 november 2008 21:32

Hola!

 

Det känns som om mina bröst håller på att spricka, det dunkar och spänner hela tiden och dom är jätte ömma. Måste ha bh:n på mig hela tiden.

Urscha.,


Idag har jag varit in på skolan sen åkte vi och kollade på en ny bil, Just nu har vi en Saab 95 auro -01 som vi hade tänkt bytta ut mot en nyare saab, kanske en combi denna gång.:)Vi får se hur vi gör med det.


Sen träffade jag Maijsan i Nobly och vi gick en sväng med hundarna och prtade en massa skit. :)


Imorgon är jag LEDIG=sovmorgon!!

Jag skulle ha åkt till Jessica och pluggat med dom tänkte köra igång klockan tio på morgonen och då tänkte jag sova.

Kanske blir birsta med Maria och sara ochså, vi har det lite öppet fortfarande.


Föresten, idag fick vi ett brev av våran granne "polisen"Haha.

Hon bad så hemskt mycket om ursäkt över hur hon hade betet sig mot oss. Vi fick ett brev, hon kunde inte komma och prata med oss?

Kan juh lätt bli en liten pinsam situation i trapphuset nu när man möts, men det är juh hennes huvudvärk.


Nu ska jag kolla på hellskitchen.


Godkväll Pussen.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards