Alla inlägg den 22 november 2008

Av Mikaela Billström - 22 november 2008 21:29


Jag har gått omkring hela dagen och haft Nathalie i tankarna, jag brukar givetvis tänka mycket på henne men inte så här intensivt.

Jag vet inte vad jag tänkte på, tror bara att det var Natta i allmänhet.

 Och nu när jag läste Aftonbladet så var det en stor interjuv med Nathalies föräldrar om Hur dom har klarat sig igenom det svåraste en människa kan gå igenom.Helt sjukt!

Jag fick lite ont i magen och tårarna kom igen,

Det är så overkligt..Även fast det har fastnat inom mig nu att det faktiskt är sant så känns det som om det bara är på låsas..Det känns inte som om det har hänt.

Tror min hjärna vill skydda mig imot att tänka på det, jag slår liksom ifrån mig det. Jag som vän till Nathalie känner en smärta som fortfarande ploppar upp ibland, hur känner sig då Hennes föräldrar och bror?


Folk säger att tiden läker alla sår, men för mig är det inte sant.

Det som hände finns inte i min värld, och på så sätt är det så svårt att acceptera. Jag kommer aldrig att accepetera det faktum att han kunde förmå sig själv att göra så där . Han är ingenting, han finns liksom inte längre.  Han är mer död för mig än vad Natta är, och säkert för många, många andra.


Läs interjuven här:

http://www.aftonbladet.se/wendela/article3816090.ab


Sovgott, Sweetheart.

Alla saknar dig.




http://www.aftonbladet.se/wendela/article3816090.ab

Av Mikaela Billström - 22 november 2008 16:44


Allt går åt helvete (jag vet, man ska inte svära, det låter förfärligt men detta är ett undantag). Livet brakar ihop.Kanske inte riktigt så allvarligt..Men nästan.

Bevis A.
Jag hat tappat bort min hemtenta, och jag måste skriva minst ett VG för att behålla mitt snitt.

Bevis B.
Min hårförlängning är inte längre vad den har varit:(

Bevis C.
Jag försover mig ALL THE TIME. Och dte är inte bra, jag är alltid trött, alldeles för trött.

Bevis D.
Jag har återigen fått ta kritik för denna blogg - jag blir så trött.

Bevis E.
Har många uppgifter som ska in på Tisdag, och jag har inte ens börjat - det kommer gå käpprätt åt skogen.

Ja, livet brakar ihop och jag har helt sanningsenligt funderingar å att hoppa från någonting som är minst lika högt som Frihetsgudinnan.


Ne, Kanske inte frihetsgudinnan men nått liknande. :)


Tillbaka till verkligheten.


Väntar in min kära broder som ska komma hit, jag ska passa på att klippa honom. Jag hoppas han inser vad han ger sig in på.


Idag har jag inte gjort så mycket, Sara var här för en stund sen och vi satt och kollade på film och gick en promenad.

Vi funderar på att åka till Lars och sari ikväll men vi vet inte hur det blir än.




 Annie, jag är inte sur.Det föra inlägget var inte syftat mot dig-

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards