Alla inlägg den 11 november 2008

Av Mikaela Billström - 11 november 2008 19:36

 HejBaby!


Imorse gick jag till mormor med mamma och Challen, vi satt och fikade och snackade skit i flera timmar,.Sen åkte jag och mamma in till stan.

Köpte nya gardiner, en löpare, och lite annat tjafs.


Kom precis på att jag har fyra filmer som jag måste lämna tillbaka till hemmakväll, dom är flera dagar sen så böterna lär vara ganska höga:(


1. Jag hatar att gå på stan själv

2. Jag äger mer än 50 st väskor

3. Jag började träna fotboll när jag var 10 år gammal

4. En av de bästa sakerna jag vet är att vara ute sent på natten

5. Jag älskar att sova, jag hatar att gå och lägga mig

6. Jag är usel på att planera

7. Mer än 50% av min inkomst går på kläder

8. Jag älskar film

9. Jag har mer killkompisar är tjejkompisar

10. Jag har aldrig blivit dumpad

11. Jag är blyg inför nya människor som jag trivs med från början och som jag verkligen vill lära känna helt och hållet . Eller de som är lika mig (personlighet)

12. Jag har varit livrädd för förhållanden

13. Jag har svårt att få känslor för någon

14. Jag har alltid på mig en läppsyl

15. Jag tycker inte att jag är bra i gymnastik

16. Jag är livrädd för att bryta näsan 

17. Jag älskar min familj

18. Jag vill lära mig surfa

19. Jag vill bli sjuksköterska

20. Jag läser till uska

21. Jag  hoppa av gymnasiet

22. Jag hatar att äta, trots att jag gör det hela tiden ändå

23. jag älskar efva attlings smycken

24. Jag kan inte sluta sniffa på Lacoste Red som är killparfym

25. Jag använder aldrig klänningar

25. Killklockor är snygga och jag har en. Jag hatar tjejklockor

26. Jag skolkar aldrig

27. Jag har spelat i landskaps laget

28. Jag är beroende av min telefon

29. Jag gillar inte när folk säger åt mig

30. Min mamma skriker aldrig på mig, därför tål jag inte när andra försöker

31. Insidan avgör om en kille har snygg kropp

32. Jag skulle kunna tänka mig att ta mitt liv, om orsak fanns

33. Jag är rädd för ormar och mörker.

34. Jag kan inte somna hungrig

35. När någon säger till mig att skärpa mig brukar jag göra tvärt om för att jävlas.

36. Jag har en Chihuahua

37. Jag är översocial fast det finns några få undantag

38. Jag har för mycket kläder

39. Jag har tvångstanke att matcha underkläder.

40. Jag har lagt ett bud på en louis vitton väska på blockethoppashoppas:).

41. Leopard leggings är det värsta jag vet

42. Jag hatar att prata på morgonen

43. En gång i tiden hade jag magrutor

44. Jag tycker om gooodis, a lot!

45. Jag älskar att vara ute när det regnar

46. Graffitti är fint

47. jag älskar serier

48. Jag hatar mensvärk, jag måste ligga två dagar i månaden pga av det, det gör så fuktansvärt ont

49. Folk uppfattar nog mig som dryg

50. Jag har över 280 halsband.

51. Allting som jag hittills har skrivit är 100% sanning

52. jag är trött på denna lista nu:)



*Kolla in denna sida, tjejen måste ha ett vrickat mode ideal *

http://must-be-thin.bloggagratis.se



Nu ska jag dunsta.


Ouss bye

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards