Alla inlägg den 12 november 2008

Av Mikaela Billström - 12 november 2008 21:07


Idag vart det en sväng in till stan igen med Sara, vi åkte och åt lunch med  Micke sen åkte vi ut till birsta och köpte några filmer och skivor.

Vi åkte en sväng ut till Alnö för att möta upp Herkules, han hade lovat Sara en Dvd-spelar:)


Imorgon ska jag jobba, Undra hur det kommer att gå?

Första passet jag ska vara helt ensam med dom boende , ett helt dyngn.

Jag har fått en "livlina" om det skulle bli något.;)


På fredag ska jag ta med mormor på Tingsta och kolla på ett rum, hon har äntligen kommit framåt i kön och hon har blivet tilldelad ett rum där.

Jag hoppas Hoppas Hoppas hon tar det, då slipper jag vara orolig över henne. Hon har legat utslagen på golvet, nerblodad ,så många gånger nu så jag har tappat räkningen.  Även fast hon har sviket mig så många gånger så är juh Mormor, min mormor.Alkholism är juh en sjukdom?

Men man blir så besviken varje gång hon"insjuknar".

Jag är rädd att hitta henne död, och om jag nån dag skulle göra det skulle mitt samvete vara på botten. Jag vet att det inte är så men det känns som att hon är mitt ansvar, min och mammas.

Så jag hoppas av hela mitt hjärta att hon tar rummet på Tingsta, så att det finns människor runt omkring henne dygnet runt:)


Efter vårat besök på tingsta ska jag gå in och presentera mig på Fotvården, ska göra min frivilliga praktik där nästa vecka:)


Jag fick köpa Louis Vitton väskan för 2, 500kr, jag la det högsta budet.

men nu börjar jag att tveka lite. Ny pris för väskan är 5900kr.

Jag har jätte många väskor, men det känns som att det är nått som fattas Jag har försökt fått tag på just denna väskan så länge nu så varför tvekar jag?

Det kan juh vara så att väskan är en kopia ochså, det är juh en ren chansning när man handlar över internet, men väskan ser äkta ut.

Vad tycker ni?Den är äkta vah?


Sleeptight.


Puss


PS:Miss U 2 Linda, tycker ochså vi borde träffas snart. 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards