Alla inlägg under november 2010

Av Mikaela Billström - 17 november 2010 15:24

I Måndags under "fotbollsgalan" fick Zlatan sin femte guldboll. Han var även där och tog emot den och det tyckte jag var kul. Han brukar annars lysa med sin frånvaro men i år var han där med sin vackra och äldre fru Helene.


  


Zlatan har ett sån klassisk ful/snygg look. Jag personligen har alltid tyckt att Zlatan har varit skitsnygg men jag kan inte sätta fingret på vad det är som är snyggt med honom. Tror hans "badgay" attityd gör hon så intressant. För vi tjejer älskar såna killar, ,och dom som säger att dom inte gör det, ja dom ljuger..



  

Caroline Seger fick även pris för årets bästa allsvenska spelare och årets mittfältare. Hon fick även diamantbollen 2009. Jag tycker det är roligt att tjejerna får synas och bli lite uppskattade. Annars är det bara killarna som får synas även fast vi har många bra  kvinnliga spelare i vårt avlånga land..

Av Mikaela Billström - 17 november 2010 14:56



Hejhej!


Har sovit med balkong dörren öppen i natt och när jag vaknade så hade jag en jäkla väk i öronen och i halsen. Det är lite bättre nu men det gör fortfarande lite ont. Idag är jag ledig och det var tänkt att jag och Jessie skulle ut på Birsta på förmiddagen  men det blev inte riktigt så..


Nu myser jag ner mig i soffan och ska titta på Svenska hollywood fruar. Behöver en dos utav Maria Montazami. Ikväll ska hon även vara med i "24 timmar" där hon ska övernatta hos Anna Book. Det måste ses ..


  


Mamma brukar kalla mig för Montazami när hon är arg på mig, och när hon är irreterad så kallar hon mig för "Bagge" (Laila). Jag vet inte om hon anser att det ska vara något elakt, isåfall misslyckades hon ganska så grovt..


Av Mikaela Billström - 16 november 2010 13:48


Grattis Sandra och Alex till er lilla prins  



  


(Gammal och flottig bild :)..)

Av Mikaela Billström - 16 november 2010 13:28

Hej mina fina!


Har sovit hela förmiddagen, var så himla trött. Ska ju iväg och jobba kvällen klockan 1700 så jag behövde lite sömn. Nu ska jag försöka  äta något sedan blir det bara lugnt framtill jag ska dra och jobba. Det värsta med att jobba kvällen är att man bara sitter och väntar på att åka, många säger att det är skönt att ha hela dagen ledig för då kan man göra annat men ärligt talat så tar jag inte tag i någonting dom här dagarna. När jag har jobbat dag då är det andra bullar men när jag ska iväg och jobba kvällen så funkar jag liksom inte.. 


I Söndags var det farsdag och vi grattade pappa och Hasse. Jag var lite slö fortfarande eftersom vi var ut i Lördags men det var trevligt ändå :). Denna helg har jag tagit på mig extra jobb så jag kommer att jobba 23 timmar bara den här helgen..


nu ska jag ta en dusch


    

     Jessie och Linen..  

Av Mikaela Billström - 16 november 2010 13:23


Varning!!


inte och se Psalm 21 på bio. Det är det värsta skiten jag någonsin har sett och då älskar jag svenska filmer. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara för er så ni förstår men lova mig, gå inte och se filmen. NI kommer endast bli irreterad, frustrerad och arg för att någon jävla pajas har lyckas att sätta ihop en sån här värdelös film..



  


Av Mikaela Billström - 14 november 2010 22:03


Har inte haft tid att blogga nått i helgen pga av jobb och annat. Igår kväll var jag ut med Helene, Jessie och Kenny och några till. Var en grymt kul kväll faktiskt och det var riktigt mycket folk ute. Vi dansade i flera timmar på en dansgolv som var proppfullt.


Här kommer lite bilder ifrån gårdagen. Nu får ursäkta hur jag ser ut men jag tror att alkoholen har en stor påvekan på bilderna   



 

Så här bra fotograf ät Kenny. Lägg märke till Jessies tunga, är det lång eller vad?



    

Helene, Jessie och jag. Haha jag ser ut som Olinda med min ankmun..


 

Jessie och jag



 


Sexy J



Kenny och Nocken hemma hos Helene







Nu ska jag lägga ner mig i soffan och mysa lite. Är helt slut i knoppen. Imorgon ska jag jobba men jag slutar 1200 vilket är grymt skönt.



xo M

Av Mikaela Billström - 12 november 2010 14:55


När jag var I stockholm i helgen så köpte jag Tokyo jane armband och jag kan verkligen rekommendera er dom. Dom är i bra kvalité och finns i hur många mönster och färger som helst. Tror inte dom finns att köpa här i kassa Sundsvall men det finns att beställa på deras hemsida.


Pris: 150 kr styck. (Jag tycker man bör ha minst två stycken för att det ska se bra ut)




    

Av Mikaela Billström - 10 november 2010 19:02


.. Sveriges kanske första manliga stilikon 


      


Följ hans blogg på www.tv6.se/petter och få lite insperation ..

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards