Alla inlägg under november 2010

Av Mikaela Billström - 4 november 2010 00:21




Bella ger i boken tips på hur man kan egoboosta sig och må bättre:

1. "Blogga om något som gör mina läsare glada."

2."Se mig själv på omslag eller artiklar i tidningar."

3." Köpa ett par snygga jeans som jag får världens rumpa i.

4. "Träffa min mamma som jämt berömmer mig för allt jag gör".

5."När min pojkvän pussar mig på munnen när jag är osminkad och säger att jag är världens vackraste."




Kanske är det som EGENTLIGEN behövs en bok för de tjejer som inte har en blogg, inte får vara med på tidningsomslag, är alldeles för tjocka eller fattiga för att ens tänka på att köpa jeans, har en mamma som slår en samt har för dålig självkänsla för att ens kunna träffa en pojkvän? Jag får andnöd när jag tänker på att 14-åriga tjejer läser boken och får veta att allt de behöver för att kunna må bra är en stor blogg, vara med i tidningar, köpa snygga jeans och pussa på sin pojkvän. Skjut mig.



Haha, Per-robin har en  poäng där..

Av Mikaela Billström - 2 november 2010 20:42

Hej mina fina!


Gud, jag känner mig trött och slut. . Har blivet ganska mycket jobb på sista tiden så min blogg har livet lidande, sorry för det. Jag har precis ätit sallad och kollat på Paradise hotel. Gud, vilka intriger.. Jag älskar det. Dom nya brudarna Alexandra och Veronica verkar iite mysko. Veronica är ju en Sundsvalls brutta (eller Timrå rättare sagt)och jag vet vilken det är, rätt kul att det är någon som är med ifrån våran lilla stad men jag tycker inte att hon passar där så vidare bra. Den andra tjejen, Alexandra verkar tro att hon är  chef. För mig är hon endast ett par stora läppar och en jobbig attityd..


Julia är nog bland dom vackraste tjejerna jag har sett. Hon jobbar ju som make up artist och är verkligen sjukt bra på sitt yrke.


  




Vart mycket om Paradise nu, kanske inte världens roligaste ämne för er som inte följer såpan.


Imorgon ska jag jobba på 3:an. Början 11:00 och slutar 22:00., ett långt pass men det ska nog gå bra. Måste slänga in en tvätt hemma hos mamma och pappa imorgon också, fick ingen tid i våran skit tvättstuga och jag måste tvätta innan Sthlm. Så på min rast som är 45 min så ska jag åka hem till dom och slänga in tvätt, åka hem och gå ut med hundarna och äta middag. Stress.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards