Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Mikaela Billström - 3 mars 2010 18:31



Hittade även snygga leggings från Nelly. Det här är mina favoriter, jag älskar detaljerna. .


    


Av Mikaela Billström - 3 mars 2010 18:23


Har fastat lite för stora ringar. Tycker det är grymt snyggt med t.ex stora stenar, döskallar mm.

Nått i still med dom här ringarna -




  




Hur snygg är inte döskalle ringen med diamanter? Den ska bli min..

Av Mikaela Billström - 3 mars 2010 17:30

Tjingling!


Jag har inte varit så pigg dom senaste dagarna. I söndags beställde jag och MIcke bio biljetter för vi skulle gå och se I love you Fillip Morris men på vägen in till stan fick jag en sprängande huvudvärk och jag vart akut illamående. Micke fick stanna flera gånger efter vägen så jag kunde kräkas. Så det blev ingen bio för oss alls den kvällen. Igår eftermiddag fick jag samma "anfall" fast då började jag tok frysa också. Och även imorse fick jag denna jävla huvudvärk igen. Jag brukar aldrig har ont i huvudet över huvudtaget, det är jävligt konstigt allting.


Hoppas bara att jag inte blir dålig i helgen då vi ska till Sthlm.. Men med min ultimata otur så..   



Jävla skit..

Av Mikaela Billström - 3 mars 2010 17:25

En av världens vackraste kvinnor är helt klart Blake Lively. Mer känd som Sarena i Gossip girl. Jag avgudar hennes still och hennes fina leende.. Och hennes vackra hår ska vi inte tala om..




            



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards