Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Mikaela Billström - 31 mars 2010 20:09

Hejhej!


Idag har jag jobbat till klockan fem. När jag slutade skyndade jag mig på affären sedan hem för att plocka till det lite innan Maria och Jörgen skulle komma. Dom är här nu och tittar på vilken  kamin dom tycker bäst om, dom hade tänkt att köpa en till deras vardagsrum.


Jag drog ju en tand i måndags och jag har fortfarande inte vågat känna med tungan på det stället som tanden satt på. Urscha, det är vidrigt.. Jag ska sätta dit en stift tand där sedan för jag vägrar gå med en tand mindre, även fast det inte syns eller känns, men jag vet att den fattas och det känns inge bra..  


Imorgon ska jag jobba till tolv så jag har hela eftermiddagen ledig innan vi ska på påskmiddag hos mamma och pappa på eftermiddagen.


Min älskling Carro är hemma igen, jag har saknat henne väldigt mycket.. Vi ska nog träffas i helgen. Jag måste bli uppdaterad om vad som har hänt i hennes liv den senaste månaden.


  



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards