Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Mikaela Billström - 5 mars 2010 21:32



Viste ni att Dallin egentligen är en man? Hon har gjort ett antal operationer för att bli kvinna.


Snacka om falsk marknadsföring, Tänk er hur Stefan känner sig i detta läge?Eller alla dom andra killar hon har förfört? 


Haha, ska man skratta eller gråta?




  

Av Mikaela Billström - 5 mars 2010 20:47

Just nu har vi precis badat och druckit champange, Micke hade fixat en överaskning till mig när vi kom till hotellet, han hade fixat ett paket som kallas för romantik nånting.

Det innebär  att när vi kommer till rummet står det champange på kylning och bredvid det fanns det en tallrik med en massa olika frukter och chocklad. Han hade öven fixat badbomber och morgonrockar. När man la badbomben o vattnet så löstes det upp en massa små hjärtan i olika färger. Jätte gulligt.


Idag på stan förnyade jag min sminväska på FACE. Jag brukar köpa det mesta utav mitt smink där för jag tycker det är bra, Vill dock varna er tjejer från att köpa deras rouge borste pga av att den släpper håret från borsten. Man blir lite lätt less när man köper en borste för nästan 300kr och när man har använd den så blir man hårig i hela ansiktet.

Ne, Diss på det..


Köpte även en svart oversize kavaj idag på Åhléns. Det var riktigt snygg faktiskt. Köpte även ett linne där och en kofta som gick lite i marin mode vilket jag tycker är grymt snyggt.


Gick även in på en klockaffär och lämnade in min GANT klocka som hade gått sönder när jag var hemma hos Maria förra helgen. 80 riksdaler kostade det, sjukt billigt!



Skulle möta upp Carro på central stationen idag när hon kom men bussen men hon skulle dra och käka med någon annan kompis så vi skulle träffas imorgon istället.

Jag menar, vi träffas ju så sällan hemma så det är klart att vi måste träffas här också. 


I morgon blir det allvar. Då ska jag hitta min vår jacka och ett par nya stövlar till.


Wisch me good luck!!


Vi funderar på om vi ska gå och se på bion som början klockan elva ikväll. Eftersom vi bor på scandic bredvis Åhlens så är det bara ett stenkast till bion. Men vi är rätt trött efter en intensiv dag så det lutar åt att vi stannar på rummet. Inte fy skam det heller, har precis fått hem " Äntligen Midsommar" Ni vet filmen som snyggingen Luke Perry är med i?

Undra hur han tänkte egentligen, komma till landet lagom och spela in en b-film ?



Avslutar det här inlägget med en annan version utav Forever Young, Äntligen har det kommit en cover som är värd namnet på den här låten.. I just love it!





Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards