Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Mikaela Billström - 24 mars 2010 20:30

Tjingeling!


Just nu sitter vi och tittar på timrå - hv71, vi ligger under med 2-0 just nu så det ser inte så bra ut. Klockan nio ikväll ska jag titta på efterlyst, Mats Alm den rendomen yrar om att han har blivet kidnappad av några invandrare och blivet matat med gamla tigerräkor liggande i bagageluckan. Sedan vaknade ha upp bredvid Lindas kropp i skogen. Alltså, hör han inte hur han låter?Dessutom hade han väl varit inloggad på stadsbiblotekets nät och surfat runt och kollat efter b.la livsförsäkringar, hur man gömmer en kropp bäst mm. Och detta gjorde han under tiden han säger sig vara kidnappad?!Han har även blivet fotograferad under "kidnappningstiden" på en spelklubb i Sthlm där han posar glatt för kameran. Herregud, jag kan bara gå till mig själv och tänka vad jag skulle ha gjort om Micke hade varit borta om om jag hade varit oskyldig till det, jag hade då fan inte åkt runt på en massa klubbar och gå ut med polarna och festa. .


Jag säger som Cimon : Vilken magnefik fåntratt !!


Jag har varit duktig att göra rent åt våran kampfisk Silverbjälke idag, han hade börjat bli vit istället för lila så jag kände att det kanske var på tiden att göra rent. Dessutom så såg man knappt Silverbjälke för vattnet var grön/brunt. Inte så fräscht.. 


Är den någon av er som har läst boken " En nästan vanlig man"?Det är min och Mickes favorit bok. I boken finns det en karaktär som heter Silverbjälke som är lite speciell, minst sagt. Så vi byte namn på våran kampfisk, från Rune till Silverbjälke..


Imorgon är jag ledig fast jag måste kliva upp vid 0600 iallafall. Micke ska ha möte i Övik imorgon så måste köra in han till stan där hans jobbarkompisar väntar på honom.


Är jut nu hundvakt till Clever. Han är lite små jobbig och flåsar typ all the time. Men men, det går bra. Ska ha han tills på Söndag så vi ska nog flytta hem till skottsund imorgon och bo där tills mina föräldrar är hemma ifrån fjällen igen. Ganska skönt att bo i hus också för den delen.




Nu ska jag återgå till matchen..Håll alla tummar och tår för att Timrå fixar det här nu.





Av Mikaela Billström - 24 mars 2010 15:46


Rotade precis runt i min walk-in-closet och hittade till mitt stora förtjusande min miu miu butterfly väska. Jag har på något oförklarigt sätt glömt att jag hade den. Jag vet inte hur det är möjligt att glömma bort en sådan skönhet men på något outgrundlig anledning så har jag det. Den kan piffa upp vilken outfits som helst, det kan jag lova er.. Den är magisk..nästan iallafall.


  




Idag är det Onsdag. Livet känns lite lättare nu än vad det gjorde föra veckan. Tror det har med pms och skit att göra, allt känns tungt och förjävligt. Men det har kanske dom flesta flickona? . När man har den här jävla pms:en så är det extra svårt att göra i ordning sig, jag hittar ladrig någonting att ha på mig och man känner sig bara ful i vad man än har på sig.

Jag kommer ihåg en tid då jag inte gjorde annat än att prova kläder, sminka mig i evigheter, smörja in sig i dyra krämer och fila naglarna så dom blir perfekta ( och såklart matcha nagellacket med dagens klädsel) Det spelade inte så stor roll om jag skulle på åretsfest eller bara på affären, det var roligt att klä upp sig helt enkelt. Just nu är jag slö och ointresserad. Jag är bekväm, jag lägger mig med flätor bara för att jag ska slippa platta håret innan jag går på jobbet, jag kör bara med leggings för jeansen är obekväma och jag har samma gamla fula vinterjacka bara för att jag inte orkar ta tag i det och ta fram mina vårjackor.


Men det är bara en svacka, imorgon kommer jag förmodligen vara mig själv igen.. Hoppas jag iallafall.



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards