Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Mikaela Billström - 21 mars 2010 19:16

  


Jag är så himla trött på mina ica Nivrena påsar att kasta allt skräp i så jag satsade på en lite dyrare variant..


  

Passade även på att byta ut mina ikea sängkläder.. Vart grymt snyggt om ni frågar mig   


  


Passade även på att göra en baby tårta till en vännina som nyss har fått en dotter. Hoppas den kommer att smaka.


  



Micke har länge lovat mig en ny bil och idag fick jag den. Visst är den vacker?




Nu ska jag titta på Did you hear about the Morgans och äta middag. Micke står just nu i köket och lagar mat. Det luktar super gott.


Mamma och pappa har åkt till fjällen idag så vi ska ta hand om hennes ena hund Clever.

Och så klart min gamla katt som bor där, han har väldigt många namn men vi brukar kalla honom Satten, Facken, luspen, Tomas Qvick mm. Men hans riktiga namn är Zlatan.


Ha en underbar söndgas kväll nu.


Xo / M


Av Mikaela Billström - 21 mars 2010 16:10

Tjingeling!


Tänkte slänga upp lite bilder på lite nytt som jag har köpt-


  

Dom här söta underkläderna kommer ifrån Hm, brukar aldrig hitta någon bh som sitter bra på hm men den här gjord det och jag blev jätte glad för det för gillade verkligen den.



  

Har länge funderat på att köpa ett par Fred perry  skor men vet inte om jag tycker om modellen, så köpte ett par likanande skor på hm så får jag se hur jag tycker om dom innan jag köper perry skorna. 



     

En väldigt dålig bild på min nya ring. Ringen kommer ifrån glitter och rätt så stor. Det är nästan svårt att böja fingret när man har på den. Men snygg är den verkligen..



Fikade även med mina hombres Helene och Ante på Charm.


 


Helene var som vanligt rädd för att vara med på bild..



 


Min äldsta killkompis Ante..Världens snällaste..





NU ska jag titta på Farsan sedan ringa upp på jobbet där jag ska jobba imorgon. Var längesedan jag jobbade där nu så måste gå igenom lite saker inför imorgon.


Hörs mer imorgon.


Tjingling 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards