Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Mikaela Billström - 7 mars 2010 21:46


Efter en underbar weekend är jag hemma igen.. Känns sådär. Men vi ska åka i Maj igen så det är ju inte så lång tid kvar.


Grease var jätte bra. Sara Sommerfeld var helt fantastisk, hon tog hem hela showen även fast hon bara hade en biroll. Synd att Marie Sernehold som skulle spela Sandy inte var med men det gick bra ändå.


Vi var även på London w8, ni vet Simon och Thomas designaffär?Dom var trevliga och dom visade oss deras kaminer. Dom kan verkligen sin grej, det fanns så himla mycket snyggt där..


 


Köpte mycket nya kläder också. Fast mest nöjd är jag med min nya DKNY väska som köpte inne på NK.



.  


Kanske inte var värd det jag betalade för den men jag tyckte om den. Jag valde mellan den här och en annan väska från Marc Jacobs.Perfekt att ha vid finare tillfällen.


 


Köpte även den här väskan ifrån Friis & co. Köpte även ett par skor därifrån..



Ska lägga upp alla nya plagg jag köpte men det får bli imorgon för nu ska jag spela lite Playstation. Vi köpte några nya spel i  sthlm..



Slepptight snyggingar   



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards