Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Mikaela Billström - 4 mars 2010 19:26

Timrå har precis gjort ett-noll mot Färjestad. Micke står i köket och lagar en god middag, tror det blir svamp sås, biff och kroketer. Vilket är jätte gott.. Jag ska snart börja packa så att det inte blir som vanligt att jag panik packar fem minuter innan vi ska åka och glömmer hälften hemma och få köpa allt nytt när vi är framme. 


Ska googla lite nu och se vart man kan köpa färgade linser i sthlm, någon som vet?

Tänkte prova ett par ljusblåa nu istället för bruna.. Ombyte förnöjer..



Jag och min mamma har en förkärlek till Peter Forsberg. Och då är det inte pga av hans hockeykarriär utan för den reklaminsatsen han gjorde för axa bröd. Ni vet " Jag vill ha ost och skinka på mina mackor"?Alltså jag och min mamma vikar oss dubbelt när vi hör den repliken, Egentligen är det inte speciellt roligt men för oss är det de. 


Nästan lika roligt som det här klippet när Foppa blev lite kinkig.


enjoy




" Jag är så jävla besviken på Börje, Han är så jävla dålig.. Jag ska nog ge på han en smäll.. Det är sant däh"
Av Mikaela Billström - 4 mars 2010 01:18


Jag har ett grustag i mina ögon men ändå envisas jag med att inte gå och lägga mig. Jag är lite konstig, jag går aldrig och lägger mig före klockan två. Lite dumt kanske då jag alltid är super trött varje morgon..Imorgon är jag ledig. Ska kliva upp och köra in Micke och hans jobbarkompisar på jobbet så jag kan ha bilen under dagen. Känns som att det är ett måste att ha en bil när man är ledig annars blir jag strandsatt.. Och det är inge vidare..


Läste nyss på aftonbladet att Emil Forselius har hittats död. Känns overkligt..



NU ska jag ta en dusch sedan blir det sängen..


Sweet dreams



  






Av Mikaela Billström - 4 mars 2010 01:05



Jag behöver eran hjälp och eran otroligt goda smak. Vilken av dessa Marc Jacobs väskor är snyggast?




                              # 1                                   


 






# 2



 







# 3


 








# 4




 







# 5


  




Jag tycker väska nr 1 är snyggast.. Men det är väldigt svårt. Vilket dilema...


HELP ME!!

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards