Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Mikaela Billström - 22 mars 2010 18:11

Jag och Micke har suttit och tittat på utlandsresor idag. Vi hade tänkt att åka i Maj så skulle gissa på att det blir något land liknanade Turkiet, Tunisen mm eftersom det bara är säsong där. Ska bli grymt härligt att åka på en solsemetser. Slappa, bada och äta. Vilken filosofi.  

 

Upptäckte för en stund sedan att Timrås match inte alls spelas på 9:an ikväll :(.. Faan, jag ville verkligen se den här matchen.

Av Mikaela Billström - 22 mars 2010 11:06

      

Hejhej!

 

Sitter just nu på jobbet, är bara en brukare hemma och strax ska även han iväg så jag blir helt ensam här. Lite trist men det ska nog gå.. Är väldigt trött idag, Började sju imorse och somnade nog runt två tiden. Gissa på att jag kommer att vara som en zombie på eftermiddagen/kvällen. Känner mig trött själsligt också, skulle behöva åka till ett varm land och ladda om alla batterier och bara ta det lugnt.. sol och värme skulle göra mig gott nu.

 

Det är konstigt vilken terapi solen kan ge människor. Stressade och utarbetade människor och till solen ett par veckor och sedan kommer dom hem pigg och fräsch igen. Tycker synd om dom som aldrig har råd eller möjlighet att åka till ett varmare land..

 

Ikväll spelar Timrå så jag har precis checkat om dom har kanal nio här och det hade dom  Om inte Timrå vinner ikväll så är dom rejält piskad..







Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards