Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Mikaela Billström - 29 mars 2010 19:45



Idag klockan tre hade jag tid hos folktandvården..Jag har dragit en tand och jag blöder som fan. Hela munnen är full med blod, väldigt äckligt..Ganska komiskt att Micke också hade tid hos tandläkaren idag men han bokade en så kallad akut tid för ca två månader sedan medans jag gick dit föra veckan och fick en tid idag, Om dom nu vet att Mick vill komma så fort som möjligt varför ringer dom han inte och ge honom den akut tiden istället för att ge mig den som inte har väntat?dessutom hade han jätte ont medans jag inte kände någonting..


Jessica var här nyss och jag hjälpte henne med håret, det vart bra. Vi ska beställa vax slingor nu snart som vi ska sätta i lite senare. Jag tänkte också fixa mitt hår men hon som sätter håret på mig kanske inte har tid. Om ni har sett Håkans bar och sett sundsvalls bruttan Adde så är det min extension frissa. Hon är väldigt duktig..


Imorgon fyller min farmor år, ska dit efter jobbet och fira henne..


Nu ska jag försöka fixa i ordning lite mat och försöka äta lite. Jag har inte ätit någonting på hela dagen så jag börjar känna mig lite hungrig faktiskt..



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards