Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Mikaela Billström - 5 augusti 2010 22:47

Hej mina fina!


Allt är bara bra med mig. Har haft mycket att göra dom senaste dagarna bara, Idag har vi kollat på huset igen och det känns bra så vi får se hur det blir med det. I för går var vi ute med Mickes föräldrar på Skatan och åt. Fan, hur har jag kunnat missat det stället?Konstigt, jag är uppvuxen här ute men har aldrig varit på Skatans supermysiga resturang förut..


Imorgon och i helgen ska jag jobba, fast slutar klockan tolv imorgon så ska in på fikadejt var det tänkt.


Tänkte bara slänga upp ett litet inlägg så ni inte tror att jag har dött eller nått :)..


haha föresten, Nu har jag fått ytterligare ett skamligt förslag ifrån en kille som vill bli min moneyslave. haha jag fattar inte, ser jag ut som någon som vill ha en moneyslave?


Nu ska jag fortsätta titta på min nyinköpta Beverly hills box. Är inne på säsong nio nu, alltså det allra sista säsongen.. Lite sorgligt faktiskt.


Xo M


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards