Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Mikaela Billström - 24 augusti 2010 18:04


Hur funkar en del människor egentligen?Det ligger inte i min natur att behandla andra människor illa..Men när en männ


Hej mina fina!


Idag har jag varit ledig men gick upp tidigt ändå för att åka upp till mormor och titta till henne. Idag satt hon faktiskt uppe när jag Syrran och mamma kom. Hon kände inte igen oss och hon yrade några osammanhängande ord, men det kändes ändå bra att hon satt uppe. Det gör ont att se henne ligga i sängen hela dagarna. Jag klippte hennes hår och rullade upp det och jag målade hennes naglar blodröda. Mormor har alltid varit noga med att vara fin i håret och haft välvårdade naglar så det känns självklart att hon också ska ha det nu..


Det tar på krafterna att se henne tyna bort. Jag har haft ont i magen dom senaste dagarna och jag misstänker att det är magsår eller magkatarr. Jag ringde sjukvårdrådgivningen och dom trodde samma som mig. Det gäller att man äter rätt och stressar mindre så ska nog det bli bra det med. Just nu känner jag inte av det så det kanske är påväg åt rätt håll..



Nu ska jag och Micke åka in till stan och köpa med oss mat hem. Sedan blir det bröderna Karlsson som jag har varit lite bussig med att ladda hem.



Xo / M





Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards