Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Mikaela Billström - 15 augusti 2010 13:02


Chanel tror föresten att hon har fått en valp.. Hon går nämligen omkring med den här lilla krabaten hela tiden.. Och om någon annan tar den så snear hon ur fullkomligt..  



  

Av Mikaela Billström - 15 augusti 2010 12:53


Det är härligt väder ute, fast det blåser lite men det är rätt skönt. Igår var det sjukt kvavt ute så det är skönt med lite ventilation . idag mår jag mycket bättre , känner av inflammationen men det är så pass lite nu så det är helt okej. Ska ju börja jobba imorgon igen och det ska bli skönt..Man får int en fungerande vardag när man bara går hemma i mjukisar och kollar på dokusåpor.. 


Micke köpte en glasslåda från GB till mig igår, det är 20 stycken olika glassar så som Gb sandwich, 88:an, nogger, piggelin och päronsplitt. Jag äter glass som om jag vore obstinat.. Inte alls bra..


Ikväll är det träning men jag måste nog stå över pga av medicineringen. Jag funderar på att stå imorgon ändå på matchen även fast jag egentligen inte borde men jag vet inte om jag kan låta bli :).. Får se vad brudarna säger..


Nu ska jag hoppa in i duschen för jag ska nämligen till Birsta och träffa Carroo-boo.. Jag fick en present utav Micke som jag måste byta på Kicks..


Smell u later..


  




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards