Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Mikaela Billström - 20 augusti 2010 22:05

Hejhej!


Skulle åka upp till mormor idag för att hälsa på henne och fixa hennes hår men fick då reda på att hon har åkt in på akuten   .. Är tydligen bättre nu, ska dit på Söndag och hälsa på henne..


Har precis sett filmen The crazies, en riktigt bra skräckis för er som gillar det. Verkligen sevärd..


  





Ska titta på mr and Mrs Smith nu, har faktiskt inte sett den än men ska passa på nu. Sen blir det sängen för det väntas jobb hela helgen.Har ett kortpass på Söndag så så illa är det inte men jag känner mig lite trött. Johanna, en tjej som jag satt hår på för npn vecka sedan gifter sig imorgon och hon ska få låna min tiera.. Om jag kunde ha vart ledig så skulle jag hjälpa henne med att fixa hår och smink innan vigseln men jag kan inte ta ledigt..


Bjuder på lite bilder ifrån Gif matchen igår..



 

Pausevila..




Gifs målis ;)



   


Jag och moder



 


Mamma



 


Annie och Fredde - som alltid är så himla glada när dom får vara med på kort... not.



  


Pappa och Micke..




Av Mikaela Billström - 20 augusti 2010 01:45


Klicka på den här länken och läs om manifestationen  Mot våldet.


Dom ska medverka är blandannat Jill Johnsson , Mange myth, Timrå församling, FEBE gruppen mm.


"Syftet är att få tillfälle att visa att vi bryr oss och att vi reagerar.


Sånt här händer varje dag!
Nathalie Rönnqvist är bara en av många som blev drabbad utav våldet"

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards