Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Mikaela Billström - 1 augusti 2010 21:45

Hej mina fina!


Tänkte fråga er tjejer någonting, kanske ä skumt och lite wierd att ta upp det här på bloggen men jag känner att jag måste fråga någon..Så ni killar kan sluta läsa här..


Det är så här - I fredags morse när jag skulle kliva upp och gå på jobbet så fick jag en molvärk i magen så jag tänkte på en gång att det var fröken röd som kom på besök. Jag tog två värktabletter och bad till gud att min mensvärk inte skulle slå till med all kraft medans jag jobbade för då skulle jag vara tvungen att sjukanmäla mig. Jag är helt förlamade under den värsta mesvärk perioden, jag har svimmat flera gånger pga av detta.


Iallafall, jag går på jobbet och till min stora förvåning så gör det inte så ont, bara lite små värk. Jag blödde inge mer den dagen. På Lördag kväll kom det lite mer blod, men ingen värk.. Samma idag, bara lite molvärk titt som tätt och lite små blödningar men inte alls mycket. Blodet är lite mörkare tycker jag också, vilket tyder på att det kan vara gammalt..


Jag har aldrig någonsin haft mens utan att det har gjort sjukt ont så jag vet inte vad detta är, kan det vara nån för period innan mensen slår till eller har hela menscykeln flippat ur och tror att det är i slutet utav mensperioden..Jag hoppas nu på att mensen sätter igång riktigt så jag slipper oroa mig över att något är fel på mig,.


Har någon av er varit med om detta?Borde man avvakta eller ringa vårdcentralen?Jag har ju inte ont just nu så jag tror att jag avvaktar.



Tacksam för svar..



Av Mikaela Billström - 1 augusti 2010 16:45


Klockan sex börjar vi träna efter uppehållet. Just nu känns det så där, min mage värker och även min rygg men jag ska träna iallafall. Det känns som om jag har lagt på mig nått extra kg på semestern som måste bort.. Ska smörja ryggen med zoon så får jag se om det blir bättre..


Micke har precis beställt hem mat, kycklingsallad.. Shit, vad jag är huuungrig..


På återseende 


Puss M



  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards