Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Mikaela Billström - 23 augusti 2010 23:39


Jag har hakat på trenden med att använda ett kakfat med våningar som man kan använda till att ha sina smycken på. Mycket snyggare, lättare och framför allt praktiskt. Jag kan ha alla smycken framme och dessutom blir det en snygg prydnad.


Nu letar jag bara efter det perfekta kakfatet. Ska kolla lite med Farmor, mamma, svärföräldrar och dyligt om dom har nått gammalt fat till överst. Vet ni om det går att köpa såna fat nu eller är dom för omodern så ingen säljer dom längre?



  



Mina Efva Attling smycken ska få flytta ut ur det gamla, mörka skrinet.. 

Av Mikaela Billström - 23 augusti 2010 21:29


Kom precis hem efter en bortamatch i Bergeforsen. Matchen var väldigt jämn till en början sedan gjorde vi ett noll och hade en rätt så bra kontroll över matchen..Jag höll min nolla såklart ;).. Är himla skönt att vi håller i våra vinster. har inte förlorat en match på hela säsongen så guldet är väldigt nära nu.


Dessvärre jobbar jag ju kväll på Onsdag när vi ska spela match men tänkte kolla om jag kunde byta med en kille på jobbet så jag kan spela..Den som lever får se..


Nu måste jag duscha, jag luktar svett och sura fotbollsstrumpor..I dont like..


Det blir mys i soffan men nyponsoppa och Paradise hotel Danmark sedan..


Xo M

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards