Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Mikaela Billström - 11 augusti 2010 23:50


Hej mina fina!


Gud, det är lite mycket nu känns det som. Magen värker men det är inte det som gör mest ont.. Min mormor har blivet dålig. bara på några få veckor har hon blivet som en annan person och det känns förjävligt- rent ut sagt ..I förgår kände hon inte ens igen min mamma.

Imorgon efter mitt besök på sjukhuset så ska jag åka dit, även fast allt är som det är..


Jag håller tummarna på att det bara är näringsbristen som gör henne så himla förvirrad och pga av näringsbristen så tar inte hennes medicin som den ska. Det kanske är långsökt..


Men det är så himla svårt att face the fact.. Håll tummarna för mig imorgon, både för mig på sjukhuset och att min fina mormor inte har blivet sämre..



  

Mamma och mormor -09





Svar till "Anna"- Nej, jag betalar inte nått för att knäppa dom. Var en snubbe som ringde och frågade om jag ville bli fotograferad så why not.Tror dom har nått större event i stan och att dom ringer upp folk på måfå och frågar om man vill komma och bli fotograferad. Om du nu syftar på fotograferingen "modell för en dag" som jag fick i födelsedags present så har jag ingen aning om vad den kostar och ärligt talat så bryr jag mig inte så mycket heller. Och ett tips, nästa gång du skriver en kommentar så lämna gärna en adress så jag kan svara där...

Av Mikaela Billström - 11 augusti 2010 15:24


Mitt humör och mitt välbefinnande blir lite, lite bättre när jag ser den här videon..




Fan vad världen känns som en lite bättre plats när  man får se Maria Montazami..




Jag har varit på apoteket på förmiddagen och hämtat ut en massa medicin. Jag känner mig ärligt talat lite luddig i huvudet..Jag ligger i soffan som ett kolli och tittar på gamla lyxfällan avsnitt på webben. Hundarna har fått flyttat upp till Mickes mamma och pappa för eftersom Micke också är sjukskriven och har fått passat upp på mig - både hemma och på sjukhuset så har det varit så himla skönt att dom har fått varit där. Det är ju som deras andra hem så dom har det nog jätte bra där..




Nu ska jag fortsätta äta isglass. Det är det enda som jag får i mig just nu. Imorgon ska jag tillbaka på sjukhuset för undersökning och jag håller alla tummar att allt går åt rätt håll och att medicinen hjälper.. Det var väl en fiffty fiffty chans att det skulle hjälpa men det känns faktiskt bättre så jag tror att det går åt rätt håll..


Skulle knäppa lite modell bilder på fredag så det skulle vara skit om jag missar det också :(.. 


Happy life..


Xo M

 


Av Mikaela Billström - 11 augusti 2010 11:27


Har egentligen ingen ork till att skriva men jag gör det iallafall. I Tisdags kväll fick jag en grym smärta i nedre magen, jag blev kallsvettig och illamående. Jag kunde inte ta mig ifrån vardagsrummet till toaletten utan hjälp. I badrummet ramlar jag ihop och kräks på golvet, jag hade så himla ont i magen så jag orkade inte ens hålla upp huvudet när jag kräktes. Efter en stund yrade jag tillbaka till soffan igen och la mig och efter flera timmars kämpande somnade jag tillslut in. Micke väckte mig klockan fyra på eftermiddagen och sa att vi måste åka in på akuten. Vilket vi senare gjorde..


På akuten fick jag börja lämna urin- och blod prov som dom tog på analys. Dock hittade dom inget på dom proverna så jag fick göra en gyn undersökning där dom även klämde på magen så dom visste exakt vart smärtan låg. Dom trodde första att blindtarmen hade spruckit när jag berätta hur ont det gjorde men tydlingen var det inte blindtarmen. Jag har fått en kraftig infektion i livmodern trodde kvinnan som undersökte mig. Hon gav mig tabletter och idag ska jag få några nya. Jag tycker att det har blivet lite bättre i magen så jag hoppas att medicinen har tagit så jag slipper opereras.. Jag orkar verkligen inte det just nu..


Jag uppdaterar lite senare. Jag ska prova duscha nu och se hur det går..


Love M

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards