Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Mikaela Billström - 17 augusti 2010 23:50


När jag fick min tumör i bröstet slutade  jag helt med att sola. Dels var jag rädd att ärret skulle bli mer synligt och dven dels så får man en rejäl tankeställare. Jag fick mer respekt för solen- och även då solarium som jag var en riktig sucker på.


Nu, två år senare så solar jag endast när jag är utomlands. Men jag hatar verkligen att vara blek och det klär verkligen inte en blondin.. Jag använder ofta brun utan sol och oftast är det servetter jag använder som jag köper på Kicks. Men det senaste tiden så har jag blivet lite gulaktig och det är så himla fult så jag måste hitta nån ny brun utan sol som jag kan använda.


Har ni något tips?Kollade runt lite och hittade dessa produkter som jag tänkte prova -säg gärna till om ni har någon erfarenhet utav produkterna.





            



Tror jag ska köpa Dior bronze shimmering glow eller Decléor aroma sun. Någon som vet vart man kan hitta dessa produkter..Kicks kanske?

Av Mikaela Billström - 17 augusti 2010 22:03


Ett boktips till er från mig. "En nästan vanlig man" är en helt fantastisk bok och jag som många andra kan inte släppa taget om den när man väl har börjat lyssna. Själv har jag den på ljudbok och jag köpte den när jag skulle ner till Stockholm. Jag ville inte kliva ur bilen när jag väl var framme för jag vart helt förälskad..




  





"När miljon kontot, sex och kokain inte längre är nog"


Christopher Silfverbielke är stjärnmäklare i Stureplans finansvärld. Beundrad och avundad, men helt känslokall och hänsynslös under den charmfulla ytan. Van att få vad han vill. Och vem han vill. Men miljonerna och framgångarna är inte nog. Han kräver mer, mycket mer. Något nytt, som kan ge honom spänning i livet.

Hans Ecker är Christophers bäste - och kanske ende - vän. På väg att motvilligt dras in i ett seriöst förhållande med Veronica, men inte beredd att släppa det ljuva livet med champagne, brudar och kokain.

Johannes Kruut är rikemanssonen som på nåder får vara med i gänget, ivrig att platsa och bra att ha till hands när krognotorna blir för höga.

När miljonkonton, champagne, sex och kokain inte längre är nog, går de tre männen över gränsen i sin jakt på spänning och njutning. Med Silfverbielke som manipulerande hjärna ger de sig in i en kriminalitet som trappas upp alltmer och resulterar i mord. Katt-och-råtta-leken mellan kommissarie Jacob Colt och trion blir kicken som Silfverbielke letat efter, beviset på hans överlägsenhet."





Läs den, ni kommer verkligen inte bli besviken..

Av Mikaela Billström - 17 augusti 2010 21:40


Tjejerna vann matchen med 5-0 igår och dom spelade väldigt bra.. Jag och Micke åkte ut till Bergeforsen IP för att titta på matchen. Jag var ju inte med eftersom jag går på pencilin men nästa match så är jag med igen och jag längtar redan. 


Idag har jag jobbat och det har gått fint. Imorgon är jag ledig och jag ska bara ta det lugnt och vila upp mig.  Jag har dubbelpass på Torsdag vilket innebär att jag ska jobba 07-22 men några timmar ledigt på eftermiddagen. Jag hatar verkligen dom passen men vad ska man göra..



Xo 




  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards