Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Mikaela Billström - 12 augusti 2010 20:44

Hej mina fina!


Det gick bra idag på sjukhuset. Den värsta undersöknigen jag har gjort i hela mitt liv men ändå. Jag trodde i min naiva hjärna att på Kvinnokliniken jobbar det ju mest kvinnor och såklart kommer det vara en kvinna som undersöker mig. Men inte.. Det var en utländsk man i 40 års åldern.. Inget illa menat med att han var utländsk men vi förstod varandra inte riktigt när vi prata med varandra och i den utlämnade situationen som man befinner sig i unde en gyn undersökning så vill man bli förstod.. Ni tjejer vet nog vad jag pratar om..

Men det gick iallafall bra, allt såg lite bättre ut och han trodde det var på väg åt rätt håll men det var för tidigt att säga. Jag ska återkomma efter en vecka igen.. 


Men inga dåliga nyheter är ju som bekant bra nyheter ;)


Jag är i allafall sjukskriven tills på Måndag.. Det ska bli skönt att börja jobba igen och komma in min vanliga vardag.


Min björn axen plattång har gått sönder märke jag i slutet av föra veckan så idag fick jag en ny i present utav Micke idag. Jag fick en i märke Gama som jag vet ska vara väldigt bra så jag ska testa den när jag känner mig piggare. Det är väl den tången som dom flesta frisörerna använder sig av har jag hört så jag hoppas att den är bra..


  


Fick även ett paket med posten idag men lite kläder som jag har beställt.  Ett svart vanligt bas linne, ett par svarta leggings, en skjorta och ett par mjukisbyxor..



    


Rutig skjorta 199kr Hm ;)




Mjukisbyxor 249kr Gina tricot




Nu ska jag försöka få i mig lite mat.. 



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards