Alla inlägg under februari 2011

Av Mikaela Billström - 10 februari 2011 21:33

  


Sorglig historia..Absolut. Sitter framför kameran och hävdar att dom ska skjuta mot polisen och att dom kunde knäppa vem som helst för sina bröder och et.c et.c Jag tror inte dom förstår riktigt vad dom ger sig in på och vad det ligger för tyngd bakom deras ord.

Jag tror dom sitter med total oförståelse för hur den kriminella världen fungerar. Deras osäkerhet lyset igenom och inte ens dom tuffa tatueringarna som dom har kladat ner sig med kan upprätthålla den osäkra fasaden.


Jag tycker att dom här killarna är ett hot mot vanliga människor i samhället, dom vill hävda sig själv till vilket pris som helst och då spelar inte ett liv någon som helst roll.


Victor som var gäng ledaren går ut med en hård attityd och dom andra nickdockorna härmar efter.Denna dokumentär som var med i "Svensk maffia" fick nog andra konsekvenser än vad gänget först hafe trott, kanske framstog dom som ett gäng barnrumpor i den krimenella världen?Kanske blev dom hotad?


Jag har svårt att se att det är tv4´s fel att Victor tog sitt liv strax efter att dokumentären hade visats. En vuxen människa får stå för sina handlingar och är man så stor i munnen kanske man får tänka efter en gång extra innan man öppnar den. Det är väldigt tragiskt hur som helst men denna jäkla propaganda gör mig lite irreterad.


Det är tragsikt att en ung människas liv inte kunde räddas men handen på hjärtat - Går det att rädda alla?



Någonstans kanske det var Karma..

Av Mikaela Billström - 10 februari 2011 17:03



Hur mycket jag än tycker om Maria Montazami så kan jag inte riktigt fastna för hennes nya väskkollektion. Den känns lite gammal och tråkig. NU har jag ju inte sett alla hennes väskor så jag ska inte ropa Hej än. Jag hoppas att hon tänker "Outside the box" och är lite vild och crazy när hon designar sina andra väskor för dessa känns bara så himla tråkiga.


Kom igen nu Maria, Du kan bättre..



  


Av Mikaela Billström - 10 februari 2011 16:50



Modet gör en elegant kvinna vackrare och en vacker kvinna elegantare -


Christian Dior




  

Av Mikaela Billström - 10 februari 2011 16:42

 




 




  



Skäm bort din älskling och ge honom en fin tröja i alla hjärtans dag present. Charls skulle vara så himla fin i den nedersta tröjan. Synd bara att han har blivet så tjock den senaste tiden, undra om det finns xxl i chihuahua storlek?!:)

Av Mikaela Billström - 10 februari 2011 00:04



Mina föräldrar har alltid funnits där för mig, ända sen jag var ungefär sju"


 David Beckham




  

+-

Av Mikaela Billström - 9 februari 2011 23:51


Hemma efter en lång dag på jobbet. I morgon jobbar jag bara 7-12 sedan gör jag helg, så himla skönt..Håkan Hellström ska ju spela på stadshuset till helgen men jag ska nog strunta i det. Mina vänner har ingen bra musik smak heller så dom lär ju inte vilja gå..Bhuuhu..


Ne, ska mysa ner mig i sängen nu och titta på lite Sex and the city och vänta på att Jon blund.


Xo


Mickanpickansockerdrickan..



  




Dagens + - Att jag har börjat kolla efter hus igen..


Dagen -   -Att idioten förpestar mina tankar..

Av Mikaela Billström - 8 februari 2011 17:31

Suck..Suck..Suck.. Jobbig väntan som börjar nu. Eller som började igår rättare sagt..
Men det kommer att gå bra, det vågar jag faktiskt tro på och han sa ju att det såg lovande ut.
Upp med hakan. Fick i alla fall hem papperna från Tingsrätten idag och den 21 Mars ska vi infinna oss i Tingsrätten..Nu ska han få tillbaka för den stora spricka han har åstadkommit i våran familj. Nu är det ett, förhoppningsvis långt fängelsestraff som väntar det där monstret.
Nu ska jag börja med middagen.

Av Mikaela Billström - 7 februari 2011 16:20

  



Dessa två brudar är några som jag har stor respekt för. Jag tycker att Sofi Fahrman har en stil som inte många andra svenskar har och hon klär sig i allt. Vad hon än har på sig så får hon det att se snyggt ut, hon kan ha en kostym tillsammans med ett par converse och hon skulle ändå reda ut det.


Det tycker jag är beundrans värt. . 


Just nu går ju Stylisterna på kanal 5´s hemsida och det är faktiskt rätt bra. Det är 10 st som tävlar om att få jobba tillsammans med Sofi på tidningen "Sofis mode". Dom får utmaningar så som att tesa att göra egna accessoarer , lägga make up på modeller och mycket annat. 


Om du är tjej och gillar mode så måste du ge Styliserna en chans..




  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards