Alla inlägg under februari 2011

Av Mikaela Billström - 1 februari 2011 00:02


Idag fick jag två brev i brevlådan, som vanligt trodde jag att det var räkningar men icke sa nicke. Det var två positiva brev som hade kommit, det första brevet var en inbjudan till klass återträff.  Det var alltså 10 år sedan jag gick ut 9:an, . 10 år, jag kan inte riktigt förstå det men det ska bli kul med återträff. Jag är lite rädd för att alla ska tycka illa om mig pga av att jag var rätt så elak i skolan. Jag var högljud, jobbig och fruktansvärt osäker. Jag kunde lägga taskiga kommentarer så fort någon hade en tröja på sig som inte passade mig i smaken. Jag skäms lite över hur jag betedde mig som ung men jag skyller på att jag var fruktansvärt osäker i mig själv. Hoppas allt sånt är glömt och att jag får en ny chans för nu är jag världens snällaste och ödmjukaste tjej..


Det andra brevet jag fick var från Tingsrätten. Dom har väckt åtal mot idioten, vilken fruktansvärd lättnad..Nu kommer han (förhoppningsvis) få skaka galler eller bli inlåst på rättpsyk för det är där han hör hemma. Att en enda människa kan förstöra för två hela familjer..



  

Jag hoppas på en utlandsresa inom en snar framtid.. Det behöver jag nu.




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards