Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Mikaela Billström - 4 januari 2011 23:01


Herregud vad jag vill ut och resa nu. Vart som helst, det spelar ingen roll. Det som är viktigast är att bara få komma iväg och tänka på lite annat..


Det ska bli skönt att få veta, samtidigt som jag är rädd för sanningen.. Det kan bara leda till något positivt och det är i dom termerna jag försöker tänka. Varför skulle det bli så himla komplicerat? Medicinen för mig är nog en resa, en weekend - vad som helst...


Nu ska jag blondera håret.


Trevlig kväll..



 


Paradiset..

Av Mikaela Billström - 4 januari 2011 22:52

Hej mina fina!



Idag har jag varit på Birsta city med Brorsan, Helene och Leonora. Hittade lite kläder faktiskt men orkade inte ta något kort på det men det var bla ett par byxor som liknar ridbyxor ifrån VILA, supersnyggt och lite ovanliga. Köpte också lite filmer, produkter ifrån Make up store och en tröja. Fick ju presentkort av mamma och pappa på Birsta city i juklapp så det var ju kanon idag :)..


         

Jag och brorsan när han fyllde år i somras..




Köpte en ansiktsmask ifrån make up store som Maria tipsade mig om. Mud Mask från Make Up Store, som innehåller ren blå lera som verkar avslappnande och djuprengörande för huden, den ska också ge en fantastiskt lyster.


  






Ett annat tips till er som får torra och trasiga läppar nu under vinterna är att testa Lip care mix från make up store.


Burken innehåller en stegvis hjälp mot mjukare läppar. Den innehåller peeling, inpackning och vårdande läppbalsam. Börja med den gröna krämen som är peeling för att avlägsna döda hudceller från läpparna. Rulla försiktigt med ett finger på så att kornen peelar bort alla frasiga områden på läpparna. 


Efter peelingen appliceras den vita inpackningen för att mjuka upp och stärka läpparna. Ett supersuper tips är att ha den vita krämen som inpackning under natten för på morgonen när du vaknar har du supermjuka läppar. Det rosa vårdande läppbalsamet, hjälper till att bevara och bibehålla fukt som du kan använda som läppsyl och applicera på läpparna under dagen då det behövs. Färgen ser röd ut på bilden men färgerna är inte rättvisa, du får absolut inte röda läppar utan bara lätt lite rosa läppar som ser väldigt naturliga ut.


  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards