Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Mikaela Billström - 12 januari 2011 18:47

  


Nu ska jag inviga min nya louis vuitton nyckelring. Vissa bruka ju ha dom som väsksmycke men denna passar inte till min väska så den får sitta på min bilnyckel..


Det kommer att bli fabolous ..




Av Mikaela Billström - 12 januari 2011 15:45


Dom flesta vet att jag gillar udda djur. Som tex min chihuahua, hon har kromosom fel och beter sig mer som en lemu än en hund. Hon går på sina bakben, skelar och hennes svans är av på två ställen men det spela ju ingen roll - Det är ju därför man älskar henne så mycket..


Nu har jag hittat denna underbara lilla pungråtta som påminner väldigt mycket om min lilla Chanel. Undra om dom går att köpa i Sverige?Och undra om jag får köpa en för Micke?


Det blir operation övertalning i kväll ..   




  


Av Mikaela Billström - 12 januari 2011 13:12


När jag slog upp mina blå i morse så var det enda jag tänkte på den här låten. Skumt att det kan bli så.. Det måste ju ha varit något undermedvetet.


Nu har jag spelat den hela morgonen, Yes, det är fortfarande morgon för mig nu när jag ska iväg och jobba natt ikväll. (jag älskar att jag nu mera har en anledning att sova länge på morgonen)







Jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig..







Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards