Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Mikaela Billström - 26 januari 2011 16:11


Hoola!


Idag har jag varit ledig och har inte gjort många handtag. Har varit på banken för att översätta lite pengar till ett företag i Indien och sedan åkte jag in till stan för att hämta upp min bil på Freesk´s. Just nu sitter jag bara hemma i soffan och tittar på Prodjekt runway, jag älskar det programet. Nästan lika mycket som jag älskar Top model..Haha guud, Jag är en fjortis.


På tal om fjortis så blev jag kallad för just det på jobbet. Det var en fd jobbkollega som kom in på mitt jobb med sin son som var ungefär 13-14 år. Han hade sagt till sin mamma på kvällen att "den där blonda tjejen ser ut som en fjortis". Ska man ta det som en komplimang? Jag gör det. Jag har blivet gammal, i alla fall om man jämför med 3-4 år sedan och jag gillar det inte. Ska försöka uppföra mig som 25 från och med nu och inte som 45. Min mamma sa idag när hon körde in mig till stan att det är som att vara med en pensionär när vi är utomlands för jag går hellre och lägger mig tidigare på hotellrummet än att hänger nere i baren. Sjukt, men sant. ni som känner mig vet ju hur jag var när jag var yngre. Jag var den som drack mest och lämnade festen sist..Always.


Ibland får jag ett sånt sug efter att gå ut och dansa och dricka en massa goda drinkar och nu har det suget kommit. Jag vill gå ut till helgen.. Synd bara att jag ska jobba på Söndag men ska kolla om det finns någon som vill byta pass med mig.


Ne, nu ska jag springa ut med mina små råttor.


KrämAndCystal..



  

Jag och mamma hemma hos Majsan för två år sedan.. Jag var brunhårig även :)

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards