Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Mikaela Billström - 5 januari 2011 16:05

Fan, helvete, skit.. Jag skulle ge mig på att blondera håret själv igår, lättare sagt än gjort. Nu är håret typ gult och skit fult.. Topparna har krullat upp sig också :(


Ska göra en inpackning nu innan jag ska på middag till Hasse och Anette. Fick en superbra inpackning av Maria i julklapp som heter Nutri Color Creme från Revlon Professional. Det är en 3-i-1 cocktail för färgat hår. Denna inpackning med färgpigment ska ge nytt liv till färgat hår.


Finns att beställa från eleven.se


  

Av Mikaela Billström - 5 januari 2011 15:54


Igår följde jag Helene och Helenes lilla dotter Leonora med Kenny på Fyndlagret (heter det så?)för han skulle kolla efter någon hylla. Jag hittade ett flertal dvd filmer som jag skulle köpa så jag gick till kassan och ställde mig i kön. Precis när jag skulle betala så hoppar Leonora fram bakom några kundkorgar och skrek "BUUUUUUU",  Jag log mot henne och fortsätta att betala och då skriker hon "NU VART DU RÄDD VA?MICKAN PICKAN PITT HUVUD"


Haha, alltså alla i kön börja skratta och expediten tappade bort sig helt.. Barn är bra härliga ibland.


  


Leonora 4 år

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards