Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Mikaela Billström - 14 januari 2011 22:11

 Hejhej!


Sitter just nu hemma och myser i soffan med en massa godis och tittar på Let´s dance. Min stora favorit är såklart Anders Bagge, jag gillar honom. Varför vet jag inte men han är en stor charmknutte helt enkelt.


  



Däremot så tål jag inte Anderas Weise, jag kan inte för allt i världen förstå hur vi kvinnor kan finns honom attraktivt. Han utseende är det väl inget direkt fel på men hans sätt, jag tål det inte..Och jag har väldigt svårt att få in att han bara är 25 år..Skulle jag gissa skulle jag ha gissa på bra mycket mer..



  



Jag har även laddat ner andra avsnittet utav Jersey shore 3. Jag har längtat efter det hela veckan nu. Det ska bli så himla underbart att vara ledig i helgen för jag känner mig super sliten efter alla nätter som jag har jobbat denna vecka.


Imorgon ska jag åka skoter till Hassela för att titta på skoter SM (Tror det var SM). Ska bli kul, jag som förut åkte skoter hela vintrarna har tappat det lite nu den senaste tiden. Jag äger ju ingen skoter just nu så jag ska få åka med Brorsan men det funkar väl det med..

Jag var hem till mamma och pappa och hämta istabbarna i fall vi skulle lyckas åka genom isen, man vet aldrig :)



Hoppas att ni får en underbar helg. Ska ta med mig kameran imorgon så ska ni få se lite bilder sedan. Vi bli ca 50 stycken som åker ifrån Njurunda så det blir nog en jävla karavan.


Xo


Av Mikaela Billström - 14 januari 2011 02:04


Läste precis i St att en person ifrån hemtjänsten Njurunda är anmäld för stöld hemma hos en patient..Jag vet inte vilken det är än och jag tror jag inte vill veta heller. Jag får ont i magen utav detta..


:(


Ann

Av Mikaela Billström - 14 januari 2011 01:39


Jag är näst intill besatt utav Top model. Varje dag klockan 1500 slår jag på tvn näst intill automatiskt bara för att få se gamla repriser utav programet och innan jag drog till jobbet ikväll så tankade jag ner den nya säsongen som går på tvn nu så jag kunde se alla avsnitten samtidigt bara för att jag inte orkade vänta till Måndag för att se nästa.

Om ni har sett denna säsong så vet ni vem Ann är?En jätte fin tjej som tydligen har varit väldigt mobbad som barn. Hon mobbades för hennes längd och för att hon var så smal..


Men nu när hon kom till Top models castingen är det precis det som hon hyllas för.

Kul för henne, absolut men ja.. Tjejen är 1.90cm och väger 46kg, det är ju helt sjukt.

Med risk för att låta som en moralkäring nu men - Vad sänder det ut för signaler, dom andra tjejerna som var med i årets topmodel såg ut som plus size modeller bredvin Ann..


 



Ni kan säkert räkna ut vem som vann?Jo, precis.. Ann..

  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards