Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Mikaela Billström - 11 januari 2011 21:13


Hej..


Idag har jag och Andrea varit på Freesk´s och köpt tapeter till hennes nya lägenhet. Tror att det är en rejäl tabbe att åka till freesks för att handla tapeter då dom har ca 40 tusen olika, det är som att hitta en nål i en höstack. Det finns så himla mycket snyggt så jag har börjar fundera på att tapetsera om i vardagsrummet även fast det näst intill är nytapetserat där.. Vill ha något ljust och fräsch istället för den mörka fondvägg som är där nu..


I morgon ska jag jobba natt igen. Det funkade bra i Söndags när jag jobbade min första natt ever men jag är nog inte en person som passar med att jobba natt. Kanske känner annorlunda när jag kommer in i det men just nu känns det som.


Jag har pratat med Andrea idag om att vi ska börja läsa på högskolan. Jag tror att jag ska söka och sedan se om jag kommer in och då får jag bestämma om jag ska köra eller inte. Jag vet iallafall att jag inte kommer att ta något studielån denna gång utan att jag ska försöka arbeta ändå..Det kan bli tufft men det kan gå om man ger sig fan på det..


Såg första avsnittet utav Jersey Shore 3 ikväll och jag är helt förälskad. Jag letar desperat efter avsnitt 2 men det har tydligen inte kommit ut än. Är det någon utav er som har sett avsnitt 2?Hör gärna av er vart man hittar det i såfall..




Jag skulle inte vilja bråka med Jenny.. Hon är helt galen ...DRAMA!!



Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards