Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Mikaela Billström - 21 januari 2011 16:53


Hej mina fina!


Det är så himla skönt med Fredag.. Även fast jag bara har jobbar 25 timmar denna vecka så känner jag mig helt slut körd i huvudet. Är nog därför jag har gått över från natt till dag arbete. Igår på jobbet var jag så himla trött så jag skrattade åt allt och alla, folk måste ju ha trott att jag var full. 


I helgen vet jag inte riktigt vad som händer. Har frågat Helene på Facebook om hon är sugen på en utgång så får se vad hon svarar.. I kväll blir det bara lugnt med lite god mat och Let´s dance.. Sara skulle komma förbi nu på eftermiddagen för jag skulle hjälpa henne med en uppgift om njursten..


Snart börjar Jerseylicious på 5:an och efter det ska jag städa till lite innan M kommer hem ifrån jobbet.


Trevlig helg mina fina..



    

Av Mikaela Billström - 21 januari 2011 16:38


Herregud, mina naglar är korta som små cornflakes. För några dagar sedan fick jag för mig att klippa av mina naglar bara för att ge dom en nystart, briljant idé tyckte jag då men just nu känns det inte så himla briljant längre. Jag är inte van vid korta naglar, det är som att mina naglar har förlängt mina fingrar. Men jag får se det ifrån den ljusa sidan - även fast jag ser ut som ett white trash nu så kommer förhoppningsvis mina naglar blir starkare när dom väl har växt ut. Finns ju en viss person som har kallat mig för just white trash och just nu är jag den första att hålla med dig.. 


En sak som är lite lustig är ju det faktum att jag blir kallad för white trash utav denna person. Sist jag kollade så var det inte jag som hade en ekonomi som skulle passa för ett boende på en trailerpark. Tur att vi bor i Sverige - för din skull alltså..


Finns inget ordspråk som passar bättre just nu än - " What goes around comes around "..



  

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards