Alla inlägg den 3 maj 2011

Av Mikaela Billström - 3 maj 2011 22:53

 


Tucker and Dale vs Devil är en film ni måste se om ni tycker om  så kallade "hillbilly´s filmer".

Jag trodde det var en blodig skräckis där snygga blondiner springer omkring naken i skogen och jagas av en bondlurk som ska mörda henne men denna film var något helt annat. 


Det är en klockren komedi och jag har nog aldrig skrattat så mycket åt någon film.


Se den !!



4/5

Får den av mig..

Av Mikaela Billström - 3 maj 2011 15:33

 



Hittade denna bild på syrrans blogg. Hon är sugen på att skaffa en hund och hon funderade på den här bjässen. Det skulle se lite roligt ut om vi var ute på promenad tillsammans i så fall. Haha

Av Mikaela Billström - 3 maj 2011 15:21


 



Idag är jag ledig från jobbet. Har bara legat i soffan hela dagen och tittat på " Vapen bröder" och "GSI. Gruppen för särskilda insatser". Dessa filmer är jävligt bra och man kan inte ens jämföra dom med nån Wallander eller Beck. Sedan att det är med en och en annan halv snygg karl gör ju inte saker sämre..


Denna vecka ska jag skriva papper på jobbet också, känns bra men ändå lite vemodigt. Jag har ju sökt lite andra jobb så man får se hur det går och hur länge jag blir kvar i stan.


Nu blir det en sen lunch.


Ha en underbar dag




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards