Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Mikaela Billström - 18 maj 2011 23:56

Hej mina fina!


Kom hem för ungefär en timme sedan, har jobbat lång dag plus att vi har haft APT på förmiddagen. Känner mig trött och slut så ska snart lägga mig i sängen och titta lite på Cheaters. Har ni sett nått avsnitt av det?Det är en realityshow där dom hjälper människor som misstänker att deras partner bedrar dom. Ett bevakningsteam skuggar den misstänke och sedan visar dom filmen för deras partner. Det är drama på hög nivå när dom ska ställa partnern mot väggen.


 



Min DKNY väska kom idag också och den var väldigt fint. Ska inviga den på jobbet i morgon. Väskan ser ungefär ut som den på bilden nedan, orkade inte knäppa något kort nu så googlade fram en bild.


 


I morgon kommer mäklaren hit och ska värdera lägenheten sen direkt efter det ska vi in till Tingsrätten på rättegång. Jag ska vittna så jag är lite lätt nervös men det ska nog gå bra..


Berättar mer i morgon om hur det gick. Måste platta håret nu och smörja in mig med min nya BUS.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards