Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Mikaela Billström - 27 maj 2011 19:35


Ingen här i Sundsvall har väl missat "Den stora smuggelhärvan"?


Dom hänger ut Jim Tjernström med bild och namn som om han vore den största skiten som har vandrat på stans gator. Några av dom häktade är männikor som jag känner och vet vilka det är och det är inge dåliga människor, tvärt om. Såklart är det inte okej att smuggla alkohol som dom har gjort men samtidigt tycker jag inte att det borde bli en sådan hysteri om det. Dom har ju varken mördat eller våldtagit någon, eller?


Klart att jag inte tycker att folk ska sälja sprit privat så att staten inte får in sina skattepengar men samidigt tycker jag inte att dessa personer borde bli uthängde på det här viset..




Jag som trodde att man var oskyldig till motsatsen är bevisad men det gäller tydligen inte här. Konstigt, Tycker ni inte?  


Av Mikaela Billström - 27 maj 2011 19:10

Hej mina fina!


I dag har det varit ett hektisk dag och allt har fått i 180 men nu har jag precis kommit hem och myst ner mig i soffan medans Micke är i köket och lagat middag. Vet inte riktigt vad det blir än men det luktar väldigt gott.


Om en vecka är det Reunion vilket betyder att det är 10 år sedan jag och mina klasskompisar gick ur 9:an. Helt sjukt egentligen.. Hur kan tiden gå så fort?Hur är alla mina gamla klasskompisar idag?Vad gör alla?Ingår alla i sina "gamla gäng" så fort vi har träffats?Jag har saknat några från min gamla klass, vi var ju ett gäng på ca fyra som alltid höll ihop och det var en händelserik och rolig tid. Hur som helst ska det bli jätte kul att träffa alla igen och jag hoppas att allt gammalt gnabb är som bortblåst för jag var lite små dryg under min högstadietid. Jag hoppas att ni som har drabbats förlåter mig, det var bara min otroligt dåliga självkänsla som talade. I stället för att ta tag i sig själv och skapa mig ett självförtroende så var det lättare att påpeka andras fel och brister.. Vilken idiot jag var..



Ha en underbar Fredagkväll i regnet..


 


( Det är många som vill se en bild på mina läppar men dom är fortfarande lite blåa av nålsticken men jag kanske slänger upp en bild lite senare i kväll. Är inte någon markant skillnad men det syns ju och jag var faktiskt väldigt nöjd)

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards