Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Mikaela Billström - 19 maj 2011 23:04

 

Min balkong 




 

Rummet vi inte använder



 

Min klädkammare 



 

En del av mitt sovrum. (Hundarnas fula bur fick också vara med på bild)



 

Sovrum



 

Badrummet



 

Vardagsrum 



 

Vardagsrum



 

Vardagsrum



    

EN del av hallen 



 

Hallen till rummet som vi inte använder




Hallen



 

Köket



 

Köket



Haha, ser ni att Nellen trycker sig med på nästan alla bilder?Haha, lill puppan min..

Av Mikaela Billström - 19 maj 2011 22:56


Hej hej!


Rättegången idag gick väldigt bra. Åklagaren yrkade på fängelse så jag hoppas såklart på det. Jag var hypernervös när jag skulle in och vittna men det gick faktiskt bra och dom märkte att mina uppgifter stämde med pappa och Mickes.



 

Sal 1




  

Pappa känner att det ligger upprättelse i luften ;)




 

Mamma och Micke



 

syster följde med som personligt stöd..



 

Jag precis när jag skulle åka in till rättegången.



Efter rättergången gick vi på O´learys och åt lite mat..




 

Micke



 

Annie



 

Mamma och pappa.


Nu ska jag lägga mig och titta på en film. Är helt väck i huvudet och i kroppen, det är så mycket just nu och det känns som att jag nästan inte hänger med.


Xo M




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards