Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Mikaela Billström - 13 maj 2011 23:31


Denna låt har jag på repeat i Ipoden..

Den är helt underbar


Av Mikaela Billström - 13 maj 2011 23:15

 


I dag klockan 11:00 blev jag hus ägare så snart bor jag på Skottsund. Pratade med en tjej från märklarbyrån idag och hon ska komma och kolla på lägenheten på Torsdag och värdera den så jag vet på en höft vad den står i. Vet ju vad grannarna har fått ut och jag hoppas att vi får lite mer än dom eftersom våran är bra mycket fräschare. Skulle gärna vilja sälja den till någon jag känner så jag är på Jessie lite men hon är ju seg som vanligt ;)..


Jag har jobbat 12:30 - 21:30 idag så jag är lite små seg just nu. När jag kom hem ifrån jobbet hade M gjort en jätte fin middag och nu ska i äta lite ost och kex och mysa lite.


Allt känns rätt bra nu.. Jag har kommit in lite bättre på det nya jobbet och jag börjar känna mina kollegor och dessutom börjar jag hitta. Jag slet ut min Iphone när jag skulle försöka hitta adresserna dit jag skulle på hitta.se. Och nu har jag äntligen köpt mitt föräldrar hem, där jag och mina syskon har växt upp. Det känns naturligt att ta över det nu.. 


Mamma och pappa har ju köpa sommarstuga /sommarstugor vid Stekpannan så man kan nästan säga att jag har både hus och stuga nu.. Inte illa det :)


Nu ska jag torka av hundarna som är genomblöta sedan vi var ute och kvällskissa nyss.



Ha en fin helg nu raringar 


Xo


 

Min goa Charls ser ut som en liten skabb räv :)




 

Haha, Nellen skulle lätt kunna använda min BH som hängmatta.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards