Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Mikaela Billström - 12 maj 2011 23:57


Kommer ni ihåg dessa godingar? 













Hur tänkte man här?Dessa skor ser ju ut som något Christer Fuglesang skulle ha på sig..




 




Kommer ni ihåg adidas byxan? Dom var ju nästan lika populär som savanna byxan :)



   

(Bild lånad från googel)


Herregud.. Liknande byxor hade jag på mig genom hela åttan. Inte konstigt att jag blev kallad för hänghora. Fyfan vad fult..









 



Klassikern - Fruit of the loom tröjan. Jag hade en vinröd, grön och en grå. Jag kunde ha på mig denna huvtröja när jag skulle på fest och dyligt. Tror alla på Nivrena hade denna gränslösa fula tröja..



Och för att inte glömma ...


trumvirvel ... TAADAAAAA



 



Buffalo skon. Alltså, kollar man på skon så ser man hur jävla ful den egentligen är.

Det ser nästan ut som ett par bjäxor eller som ett par skor man har när man är ute i naturen.





Vem satt egentligen modet 1999?

Av Mikaela Billström - 12 maj 2011 14:56

Hej mina fina!


Sitter just nu på jobbet och bloggar. Tycker personligen att kommunen borde byta ut alla sina skit datorer till macar , jag hatar PC.. Det är lugnt på jobbet nu och jag sitter och väntar på att klockan ska gå så jag kan gå till en vårdtagare och ta en sockerprov..


Fick reda ¨på idag att jag får min nya DKNY väska imorgon. Jag älskar DKNy och jag behöver en liten väska som jag kan ha när jag jobbar. Micke skulle nog döda mig om han visste att jag sa att jag "behöver" en ny väska. Jag äger just nu 100 stycken olika väskor och dom tar upp hela min walk in closet. Man kommer knappt in där men Micke har lovar att han ska göra om ett rum i den nya villan och göra en stor garderob till mig. Kommer nog bli hur snyggt som helst. Lägge rupp en bild på det när det är klart.


Imorgon klockan 10:00 ska vi skriva på papperna hos banken så från och med då blir vi husägare. Jag ska försöka sälja min lägenhet bara för det är lite små drygt att stå och betala för två fastigheter.


Såg nu att jag jobbade den helgen jag skulle åka ner till Stockholm så jag försöker nu ragga upp någon som vill byta några pass med mig. Semester vill jag helst inte ta eftersom jag behöver mina semesterdagar till sommaren.. Vill verkligen åka ner och fixa det där.. I värsta fall åker jag bara ner över dagen och struntar i att boka hotell..


Vi får se hur det går.


Men jag kan lägga upp lite bilder på huset imorgon så får ni se hur det ser ut :)



 




NU måste jag återgå till arbetet..


Xo M

Av Mikaela Billström - 12 maj 2011 11:14


Ska precis ta en dusch och göra mig redo för en lång eftermiddag/kväll på jobbet..





    

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards