Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Mikaela Billström - 22 maj 2011 20:10

 

Jag och Mami





 

Jag Mami och Ballen



 

Trädgårdmästaren 



 

:)

Av Mikaela Billström - 22 maj 2011 15:09








Ändrade planer. Jag ska åka till Gävle på Onsdag och fixa mina läppar. Jag skulle ju till Eva och Adam kliniken nästa vecka men nu när jag fick mitt nya shema så var jag inte ledig då så vi får vänta en månad ungefär och åka då men då blir det bara en weekend.

Den var längesedan nu vi var iväg..


I alla fulla fall..


Jag hade tänkt mig något i den här stilen, Vad tycker ni?




 


Alla tycker väl att Kissie är en toppen pingla och att hennes läppar ser ut som nått man aldrig tidigare har skådat. Dom ger hennes ansikte den rätta karaktären liksom..




 


Eller varför inte dom här?Lite små charmigt så där..




 


Dessa är mina favoriter, Vem vill inte ha en läpp som går upp till näsan.

Läppar kan ALDRIG bli för för stora..



















NEJ , JAG VAR INTE SERIÖS!


Jag vill bara göra mina läppar lite mer fylligare. Ska lägga i 1.0 tänkte jag för jag vill att dom ska bli som föra gången, inte för stora men lite mer fylligare.


Personligen tycker jag att Natascha Peyre har sjukt fina läppar och hon gör dom på Adam och Eva kliniken.


 





   

(Alla bilder är lånade från googel)

Av Mikaela Billström - 22 maj 2011 14:05






POJKEN SOM BLEV KVINNA. Vanessa Lopez säger själv att hon aldrig ångrat könsbytet, som hon gjorde för sex år sedan. I dag föreläser hon om sitt liv som transsexuell ”Det är viktigt att vara öppen och berätta om sin livssituation”, förklarar hon.


Jag tycker att Vanessa är drop dead gorgeous. Jag undrar hur alla män tänker här?Ser dom henne så en kvinna eller ser dom henne som en man?Det är frågan..









 













 



 

Av Mikaela Billström - 22 maj 2011 00:39


 

Pangbrudar :)Mamma och Anette




 

  




 

Jag mamma och hundarna. Haha , man ser knappt att mina små är med på bilden.

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards