Alla inlägg den 1 november 2012

Av Mikaela Billström - 1 november 2012 18:38


Hej mina fina!

Idag hälsade vi på mormor så hon skulle gå träffa Mira. Mormor var väldigt dålig idag, hon svarade inte på tilltal eller pratade så det var lite jobbigt och se henne så. Hon är sängliggandes nu och kan inte förflytta sig själv..Jag vill inte se henne så här, man ser så tydligt att hon har ont så det är inget värdigt liv. 

 

 





 

 

Mamma och Mira äter välling 

 

 



     


 

 

Fyra generationer. Mira jag mamma och mormor..

 

 




 


Mamma och Mira hos mormor

 

 



 

Mira och gammelmormor Ragnhild

 

 





  

  



Tiden går så fort och vi har många som vi ska hälsa på. Allt blev liksom uppskjutit när Mira gick ner i vikt så vi får ta det nu istället. Tur att Micke är ledig en vecka till efter denna.. 


Nu ska vi titta på The real housewives of New Jersey  och äta middag. Micke lagar rödspätta just nu, min favorit :)!



Love u all.


Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards