Alla inlägg den 14 november 2012

Av Mikaela Billström - 14 november 2012 22:59


Världsklass!!

 

 

 

 

 

Av Mikaela Billström - 14 november 2012 11:55


God förmiddag!


Jag och Micke surrade lite om tatueringar igår. Jag älskar när killar ha tatueringar, helst en sleeve över hela armen med riktigt välgjorda tatueringar men Micke är inte inne på samma linje som jag. Han är ingen tatueringskille, han är mer än kostym och kontors kille även fast han har en liten blygsam tatuering i nacken med texten "Mikaela" , hur som helst sa han faktiskt att han skulle vilja ha en till tatuering utan någon som helst inverkan från min sida. Han vill göra ett handavtryck av Mira på ryggen och jag tyckte det var en fin idé. Vi pratade lite om att han skulle göra hennes högra hand och jag den vänstra, gäller bara att hitta en bra tatuerare för den jag var hos sist var totalt värdelös.. SRY, vill inte säga det men så var det. Skulle vilja skapa en FB grupp där jag varnar folk för att gå till honom och tatuera sig. Det var verkligen inte okej. Ne, vi siktar nog på det när vi är i Sthlm. Jag skulle vilja tatuera mig hos Salong Betong, jag skulle ju göra det men det blev uppskjutit..Istället stannade jag hemma och gick till den där muppen med noll inkompetens. Ne, nu ska jag inte vara bitter.




 



Ikväll ska jag Älsklingen syrran och Fredde gå på premiären av den sista Twilight filmen. Jag har längtat efter den så länge nu så det ska bli underbart att äntligen få se den. Mira ska vara hos farmor och farfar, det skär lite i hjärtat att lämna ifrån mig henne men samtidigt ska det bli skönt att få några timmar på egen hand och samla lite ny energi, är man en dålig mamma om man säger så? Jag vet ju att hon är i trygga händer så det kommer nog gå bra, hon är ju så snäll och lättsam.


I går var jag och syrran in på blomster fröknarna och pratade med dom om mormors begravning, vi syskon ska lämna en sista hälsning vid kistan. Fick en tid imorgon som vi ska dit och bestämma vilka blommor vi vill ha och vad vi ska skriva på bandet. Jag har funderat lite på om jag ska ta med mig Mira på begravningen eller inte. Jag vet ju att många äldre inte tycker att det är lämpligt och hon kan säkert vara hos farmor under tiden men jag vill på ett sätt ha med henne. Hon styrker ju mig och jag vet att mormor hade velat att hon ska vara med.. Har några dagar på mig att fundera så vi får se hur vi gör, Micke har ialf tagit ledig ifrån jobbet och ska följa med så det känns skönt.


Nu ska jag passa på att tvätta håret medans lillan sover.


Love

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards