Alla inlägg den 22 november 2012

Av Mikaela Billström - 22 november 2012 20:53


Godkväll mina fina!


Idag träffades jag Helene och Tina för en fika hemma hos Helene. Vart väl mest skitsnack och barnprat, jag som HATADE kvinnor som bara surrade om barn förut och nu är jag en av dom. Haha, livet förändras. Vi skulle ta en långpromis men Tina hade inte med sig vagnen så vi fick tjocka i oss lite fika istället   


 

 

Kolla vad vackra våra små är. Världens vackraste barn..




 


Tripp (Mira) Trapp (Ossian) Trull (Tula)


  







Sliten mamma med Mira och Ossian



 

Underbara barn

 

 

 

 

Mira har varit vaken hela dagen idag, hon somnade nu vid 20:00 och så hade hon varit vaken 12 timmar med undantag en tio minuters vila. Helt sjukt, hon som brukar sova mest hela tiden Hon har varit lite tjinkig och jag tror det beror på att jag har gett henne Sempers ersättning istället för Nam. Hon får nog ont i magen av det helt enkelt så nu ikväll åkte jag till ica och köpte nam igen..Hoppas det hjälper!

 

Faster Maria var hit på kvällskvisten och gav Mira ett par utsöta hängselbyxor. När hon liks var här så fick hon passa på att mata Mira:)..

 

 

 

 



Nu ska jag passa på att tvätta håret medans Mira äntligen har somnat. Imorgon begraver vi mormor så det kommer nog att bli svårt att sova i natt. Jag hatar begravningar..

 

Saknar dig mormor :(

 

Love /M



   




Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards