Alla inlägg den 8 november 2012

Av Mikaela Billström - 8 november 2012 21:09


Hur tänker ni pappor som säger att ni ska vara barnvakt till era barn?

 

Jag har hört det från väldigt många män och jag blir lika fundersam varje gång. Vadå barnvakt?Ska jag säga typ "- Nä, jag kan inte följa med på Liseberg ikväll för jag ska vara barnvakt åt mig dotter. Om kvinnan skulle säga det skulle varje människa rynka på ögonbrynen men när det gäller männen blir det på något sett mer accepterat. Är inte det konstigt?En pappa har väl precis lika mycket ansvar som oss mammor, det är väl en självklarhet.


Jag är med i ett forum på Facebook som heter "Oktobermammor" och där skirver många tjejer om deras pojkvänner som inte gör ett skit hemma eller med bebisen, dom får sköta allt själva i princip. Hade det gällt mig så skulle jag packa, ta Mickes kontokort och checka in på hotell där jag slipper städa, tvätta och laga mat - Precis som dessa män lever eftersom dom avsaknar respekt för deras kvinnor.


Jag har sagt det förut men jag säger det igen, - Jag är såå glad över att jag har världens bästa pappa till Mira och världens bästa man till mig själv. Han gör allt för oss och jag älskar honom för det.




Så ni tjejer som har latmaskar till karlar - SPARKA DOM I RUMPAN OCH STÄLL ULTIMATUM, NI ÄR VÄRDA SÅ MYCKET MER ÄN EN MAN SOM INTE VISAR ER RESPEKT!








Världens stoltaste pappa


   

Av Mikaela Billström - 8 november 2012 17:57


Tankade hem nya Victoria´s secrets faschion show där b.la Justin Bieber är med och uppträder. Tycker denna show var en av dom bästa någonsin. Gud. efter att ha sett deras kroppar så blir man bra pepp. Det var ju inte längesedan te.x Miranda Kerr fick barn men ändå har hon en overkligt snygg kropp.

 

 


Efter min gott och blandat påse så ska jag sätta igång med min träning..Vem vet,i nästa Vickan show kanske jag är med  ;)..Tss.

 

 

 

 

 

         

Av Mikaela Billström - 8 november 2012 13:34


Ursch..fy.. Jag kan knappt prata. Micke säger VA?VA?VA?hela tiden men jag kan inte höja rösten. Blir så trött!!Jag som har så mycket att syssla med också blir jag sjuk. Ska ta en lång dusch nu och smöja in mig så kanske jag känner mig fräschare sedan.

 

VILLBLIFRISKNU!NYSS!




     

Av Mikaela Billström - 8 november 2012 13:28


Jag funderar på att gå ut på krogen på juldagen. Tycker ni att det är för tidigt?Jag ammar ju inte och jag tycker att jag är värd en utekväll efter detta. Frågan är bara om man själv känner sig redo att gå ut?Den 14 November ska vi ha barnvakt för vi ska gå på Twilight så jag får se hur det känns då att vara utan henne några timmar. Kommer nog få Mira-abstinens..





Jag och Emelie på Oscar´s förra juldagen.




 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards